دبیرستاد درآمد استان مازندران گفت: طی سه ماهه سال‌جاری سه هزار و 684 میلیارد ریال درآمدهای عمومی در استان =وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد 34 درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۷۶۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 11 July 2019

موسی قاسم پیشه در سومین جلسه ستاد درآمد استان مازندران که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: در سال 98 رقم مصوب درآمدهای عمومی استان‌های کشور برابر با یک هزار 305 هزار میلیارد ریال می‌باشد که سهم استان مازندران از آن 1.63 درصد تعیین شد و این در حالی است که این نسبت در سال گذشته 1.72 درصد بوده است.

وی بیان کرد: در قانون بودجه سال جاری درآمدهای عمومی استان مازندران 21 هزار و 235 میلیارد ریال مصوب گردید که نسبت به مصوب و عملکرد سال قبل به ترتیب 27.5 و 36.7 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خاطرنشان کرد: عملکرد درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی (مستقیم و غیرمستقیم) و سایر درآمدها طی سه ماهه سال‌جاری مبلغی حدود سه هزار و 684 میلیارد ریال بوده که نسبت به سه دوازدهم قانون بودجه سال جاری معادل 69.4 درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 34درصد رشد را نشان می‌دهد.

قاسم پیشه تصریح کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان اعم از مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم در سه ماهه سال‌جاری به مبلغ سه هزار و 197 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به سه دوازدهم قانون بودجه سال جاری معادل 69درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 28.2 درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: طی سه ماهه سال‌جاری، مبلغ 488 میلیارد ریال سایر درآمدها دراستان مازندران وصول شده است که نسبت به سه دوازدهم قانون بودجه سال جاری معادل 72درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 90.4 درصدی را نشان می‌دهد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار