فصل گذشته هم قصد تیمداری در فوتبال را نداشتم اما با فشار مسئولین ورزشی و سیاسی استان و درخواست هواداران بابلی و البته وعده های شهرداری به کار خودمان ادامه دادیم.
کد خبر: ۷۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 09 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک از بابل، قاسم حسن زاده صاحب امتیاز باشگاه خونه به خونه مازندران در گفتگو با روزنامه فرهیختگان ورزشی از قطعی بودن فروش امتیاز این تیم به بجنورد خبر داد.

حسن زاده گفت: فصل گذشته هم قصد تیمداری در فوتبال را نداشتم اما با فشار مسئولین ورزشی و سیاسی استان و درخواست هواداران بابلی و البته وعده های شهرداری به کار خودمان ادامه دادیم.

وی ادامه داد: در هفته اول نفراتمان تکمیل نبود و تنها ۹ بازیکن داشتیم که نتوانستیم مقابل ملوان بندر انزلی حاضر شویم. چند بار مجبور به تغییر کادرفنی شدیم تا در نهایت با آمدن اکبر میثاقیان با هر بدبختی ای که بود تیم را در لیگ یک نگه داشتیم.

مالک خونه به خونه درخصوص سفر تاج به بجنورد گفت: سفر رئیس فدراسیون به خراسان ربطی به فروش امتیاز نداشت. من پیش از این سفر نقل و انتقال را انجام داده و امتیاز تیم را به مبلغ ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته بودم.

وی تصریح کرد: مسئولین استان گفتند مجوز خروج نمی دهیم در حالی که تیم خصوصی است جلساتی را برگزار کردیم و من گفتم که نمیتوانم فروش مال غیر کنم شما مستقیما با بجنوردی ها طرف هستید.

حسن زاده در پایان گفت: در فوتبال حقمان را خوردند خونه به خونه باید به لیگ برتر صعود می کرد اما نساجی آمد. ۲۰ سال است که کارم فروش عمده برنج در کشور است با بالا رفتن هزینه ها دیگر تیمداری در ورزش صلاح نیست و امکان بازگشتم به فوتبال وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کهوری نژاد از بندرعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
یک تیم پر مهره لایق و شایسته با صاحبی متمول (خونه به خونه مازندران) را زیر پا له کردند و با لابی گری یک تیم ورشکسته (هرچند پرسابقه) به نام نساجی قایمشهر با تخلفات واضح را راهی لیگ برتر کردند که در همان سال اول پنچر شد! و لقب بدهکارترین تیم لیگ برتر را به خودش اختصاص داد. مدیریت بی دانش و بی کفایت از مهمترین ویژگی های مدیران و استراتژیست کشورمان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
به عنوان یک کارمند شرکت نفت ده سال با حسن زاده کار کردم ۰ او یک ما... تمام عیار است ۰
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار