سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا با وعده رفع مشکل دریافت گیرنده دیجیتال در سطح شهر نکا تا پایان تابستان امسال گفت: به زودی مراحل نصب و راه‌اندازی دکل جدید صدا و سیما در شهر نکا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 09 July 2019

سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا با وعده رفع مشکل دریافت گیرنده دیجیتال در سطح شهر نکا تا پایان تابستان امسال گفت: به زودی مراحل نصب و راه‌اندازی دکل جدید صدا و سیما در شهر نکا آغاز می‌شود.
نصب و راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال صدا و سیما تا پایان تابستان در نکا
علی داد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به قطعی شدن نصب دکل گیرنده دیجیتال صدا و سیما در نکا، اظهار کرد: ماجرای نصب دکل صدا و سیما در نکا به چند سال گذشته مربوط می‌شود که یک دکل شهرستانی باکیفیت و قیمت بالا ابتدا قرار بوده در این شهرستان نصب شود که باتوجه به قابلیت گیرنده و فرستنده بودن کل شهرستان نکا را می‌توانست پوشش دهد.

وی افزود: در دوره گذشته این ماجرا دیده نشد و با وجود جلسات متعددی که برگزار شد اما چون زمین به این دکل تعلق نگرفت در نهایت این دکل با آنتن دهی بسیار مطلوب که می‌توانست مورد استفاده تمام مردم شهرستان در روستاها و شهر قرار بگیرد از نکا گرفته و به جای دیگری منتقل شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا خاطرنشان کرد: البته کیفیت این دکل به اندازه‌ای بود که علاوه بر تمام نقاط شهرستان نکا می‌توانست حتی بسیاری از مناطق شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش دهد اما اینگونه نشد.

این مسئول اضافه کرد: بعد از جلسات متعدد با فرماندار وقت نکا در آن زمان و عدم پیگیری جدی از سوی وی و اینکه کار به نتیجه نرسید با از دست رفتن دکل شهرستانی به جای آن دکل جدید شهری که از وسعت پوشش کمتری برخوردار است به نکا تعلق گرفت.

وی گفت: این دکل در سطح شهری و با پوشش دهی پایین در محدوده شهر نکا به شعاع میدانی تنها یک کیلومتر است که دارای قیمت نزدیک به 600 میلیون تومانی بوده و تا کنون به این دکل نیز زمین مورد نظر تعلق نمی‌گرفت.

داد تصریح کرد: اما در دوره جدید با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های فراوان با همکاری و هماهنگی اداره آب و فاضلاب شهرستان سرانجام زمینی به مساحت 100 متر مربع در منطقه‌ای مرتفع در جنوب محله دوگنبدان و در ضلع جنوبی منبع آب شهری به صورت دائمی در اختیار صدا و سیما برای نصب دکل قرار داده شده است.

وی افزود: بنابر اعلام مسئولان صدا و سیما پس از دراختیار قرار دادن زمین مراحل نصب و راه‌اندازی دکل برای استفاده نهایی شهروندان دو ماه به طول خواهد انجامید که با در نظر گرفتن مدت زمان اقدامات هماهنگی پیش از آن در نهایت تا پایان تابستان می‌توان شاهد شروع به کار این دکل بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا اذعان کرد: علت اصلی جانمایی مکان در نظر گرفته شده نیز ارتفاع این مکان به منظور اشراف بر تمام مناطق شهر و امکان پوشش با کیفیت هرچه بهتر در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار