خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(س) در قالب کاروان سفیران کریمه و به مناسبت دهه کرامت به زیراب سوادکوه و انزلی سفر کردند تا برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت را در این منطقه دنبال کنند.
کد خبر: ۷۶۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 08 July 2019

 خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(س) در قالب کاروان سفیران کریمه و به مناسبت دهه کرامت به زیراب سوادکوه و انزلی سفر کردند تا برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت را در این منطقه دنبال کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت در شهر بندرانزلی حضور یافتند؛ این کاروان پس از رسیدن به بندر انزلی در بقعه مبارکه بی‌بی حوریه(س) حضور یافته و با استقبال گسترده شهروندان این شهر مواجه شدند.

شهروندان بندرانزلی در فضایی آکنده از معنویت، به پرچم مقدس حرم کریمه اهل بیت(ع) تبرک جسته و همچنین نمک و نبات متبرک آن حضرت را برای تبرک تحویل گرفتند.

سپس پرچم سبز و مطهر بارگاه حضرت، بر دستان خادمان حرم و با همراهی مردم دوستدار اهل بیت(ع) در شهر ساحلی انزلی حرکت داده شد و فضای معنوی خاصی را بر شهر حاکم ساخت.

حضور بر مزار جهانگیر جعفری‌نیا، شهید مدافع حرم در روستای طالب‌آباد، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، حضور در خانه سبزاندیشان وطن در میان جمع ایتام این خانه، حضور در مراسم میلاد حضرت معصومه(س) در محله سوسر غازیان و حضور در مسجد بالامحله روستای سنگاچین از برنامه‌های این کاروان بود.

استقبال از کاروان سفیران کریمه در سوادکوه

خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) همچنين در قالب کاروان سفیران کریمه و به مناسبت دهه کرامت به زیراب سوادکوه سفر کردند تا برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت را در این منطقه دنبال کنند.

این کاروان نيز با استقبال گسترده دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) مواجه شدند؛ خادمان که با پرچم حرم مطهر کریمه اهل(س) در این شهرستان حضور یافتند، به زیارت امامزاده عبدالحق(ع) مشرف شده و سپس با قشرهای مختلف مردم دیدار کردند.

خادمان حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت و ولادت بانوی کرامت در شهر زیراب مورد استقبال دوستداران اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) شهرستان سوادکوه قرار گرفتند.

کاروان سفیران کریمه در راستای برنامه‌های خود در این شهر با خانواده سید روح‌الله عمادی شهید مدافع حرم دیدار کردند.

آنان همچنین در بیمارستان شهدا حضور یافته و از بیماران عیادت کردند. تبرک جستن بیماران و کارمندان بیمارستان از پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت از بخش‌های قابل توجه مراسم بود که در فضایی معنوی صورت گرفت.

حضور در همایش پیاده‌روی عفاف و حجاب یکی دیگر از برنامه‌های کاروان سفیران کریمه در این شهرستان بود که با حضور گسترده بانوان انجام گرفت.

جلال بيطرفان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار