کارشناس کمیته برنامه و بودجه استانداری مازندران گفت: اعتبارات کل استان در سال ۹۷، یک هزار و ۳۶۳میلیارد تومان بود که ۶۱ درصد آن در قالب نقدی، اسنادی و اوراق پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۶۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 07 July 2019

خدیجه صالحی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جویبار با بیان اینکه اعتبارات کل استان در سال ۹۷، یک هزار و ۳۶۳میلیارد تومان بود اظهار کرد: از این مقدار، ۸۴۴ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است که در قالب نقدی، اسنادی و اوراق پرداخت شده است.

وی افزود: میانگین تخصیص اعتبارات در سال گذشته ۶۱ درصد بوده است که ۱۱ درصد نقدی، ۴۳درصد اسنادی و ۷ درصد در قالب اوراق پرداخت شده است.

کارشناس کمیته برنامه و بودجه استانداری با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۳۶۰ پروژه تکمیل شده است اظهار کرد: سهم شهرستان جویبار نیز از این تعداد ۱۵۱ طرح بوده است.

صالحی به مهم‌ترین طرح‌های اجراشده در سال ۹۷ اشاره و عنوان کرد: مرمت آب‌بندان‌ها و سدهای لاستیکی ازجمله مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در سطح استان بود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین مشکلات در اجرای پروژه‌ها عدم جذب اعتبارات اسنادی در موعد مقررتوسط دستگاه‌های اجرایی و تخریب پروژه‌های نیمه تمام است.

کارشناس برنامه و بودجه استانداری مازندران تصریح کرد: اگر بخواهیم پروژه جدید در سطح استان داشته باشیم باید در کارگروه ماده ۲۳ بررسی شود و برای پروژه‌های بیش از ۲ میلیاردتومان علاوه برتصویب در این کارگروه، باید در شورای برنامه‌ریزی استان نیز مورد بررسی قطعی قرار گیرد.

صالحی با بیان اینکه اعتبارات امسال شهرستان‌ها هنوز ابلاغ نشده است گفت: میزان اعتبار تملک و متوازن شهرستان جویبار در سال گذشته را ۹ میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان بوده است.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار