کد خبر: ۷۶۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 07 July 2019

 

فصل نقل و انتقالات همواره پر از اتفاقات عجیب و شگفت آوری است که دوست داران فوتبال را انگشت به دهان می کند. بازگشت یاغی ها به برخی باشگاه ها یکی از این حوادث اعجاب آور دنیای فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری تابناک از مازندران، شنیدن خبر های عجیب و غریب از پیوستن فلان بازیکن به فلان تیم که شدیدا مورد غضب هواداران آن تیم بوده از سوپرایز های فصل نقل و انتقالات می باشد. تیم فوتبال نساجی قائمشهر نیز که این روز ها سودای جذب بازیکنان بومی را در سر می پروراند حتی پا را فراتر از محدودیت ها قرار داده و به سراغ یاغی هایی رفته که آنچنان در قائمشهر محبوب نبوده اند.

۱- مجتبی رمضانی؛ شورشی بزرگ تیم فکری

رمضانی ستاره سه فصل پیش نساجی در لیگ یک بود. در انتهای نیم فصل اول فصل ۹۶-۹۵ بود که قائمشهری ها به دلیل مشکلات شدید مالی چند بازیکن اصلی تیم محمود فکری خود را از دست دادند. جدایی این مهره های اصلی یک مسئله و بستن قرارداد با تیم رقیب و یاغی شدن آن ها یک مسئله دیگر بود. مجتبی رمضانی اولین یاغی نساجی بود که بلافاصله راهی خونه به خونه شد. حضور در تیم نادر دست نشان تنش ها را دو برابر کرد اما حالا پس از گذشت ۲ سال هواداران نساجی با این مسئله کنار آمده و مجتبی را بار دیگر به عنوان یک سرباز در تیمشان پذیرفته اند.

مهرداد کفشگری؛ یاغی اما همچنان محبوب

مهرداد قائمشهری فصل ۹۷-۹۶ به عضویت خونه به خونه تحت هدایت جواد نکونام درآمد. اگرچه به دلیل بی انضباطی خیلی زود از تیم منظم نکو کنار گذاشته شد اما حضور وی در بابل همانند حضور رمضانی تنش زا و حساس نبود. مهرداد ۳۲ ساله همچنان در قائمشهر محبوب است و می خواهد با شماره ۲۴ یار قدیمی اش، هادی نوروزی، لیگ جدید را با پیراهن سرخ استارت بزند.

خبرنگار افتخاری ابوالفضل مهدی زاده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شورشی بزرگ رو خوب اومدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار