شهردار نکا:"اشتغال" ، "کمکهای مالی" و "مطالبات عمومی شهری" غالب مراجعات شهروندان در سه شنبه هاست.
کد خبر: ۷۵۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 06 July 2019

به گزارش تابناک مازندران: دکتر سید مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: آماده ی هر درخواستی از شهروندان هستم و نه تنها از درخواستها، دلخور و ناراحت نمی شوم، خوشحال نیز می شوم. سه شنبه را یکی از بهترین روزهای خود در هفته می دانم ، زیرا خدمت و پاسخگویی به خلق خدا را دوست دارم.

بر اساس این گزارش، شهردار شهرستان نکا در گفتگوی اختصاصی با ما، غالب مراجعات مردم در سه شنبه های مردمی را در سه بخش "اشتغال" ، "کمکهای مالی" و "مطالبات عمومی شهری" عنوان کرد.

شهردار نکا: مشکلات مردم را حل می‌کنیم
 

 احمدی در ادامه گفت: در بخش اول که مطالبات مردم اشتغال است ، ضمن اینکه وظیفه ذاتی بنده اشتغال نیست، بخاطر محدودیت ، چاره ای جز عذرخواهی ندارم و کمکهای مالی که دومین بخش مطالبات مردمی است ، تا جائی که بودجه داشته باشیم کمک می کنیم و بخش سوم که در نکا فراوان است ، مطالبات عمومی شهری از قبیل؛ "جدول ، آسفالت ، کانال ، حوزه فضای سبز ، بازگشائی ، تملک و ..." است که به تناسب بودجه و توانمندیهای شهرداری انجام می دهیم.

وی در ضمن ضمن اعلام اینکه: آماده ی هر درخواستی از شهروندان هستم و نه تنها از درخواستها دلخور و ناراحت نمی شوم، خوشحال نیز می شوم ، عنوان کرد: سه شنبه را یکی از بهترین روزهای خود در هفته می دانم ، زیرا خدمت و پاسخگویی به خلق خدا را دوست دارم.

سید مهدی احمدی افزود: در این راستا و به دليل اهميت رسيدگی به مسائل و مشكلات مردم ، سه شنبه ی هر هفته نه تنها به زیرمجموعه های خود؛ اعم از معاونین و مدیران، مرخصی نمیدهم، بنده نیز تمام سه شنبه ها جهت پاسخگوئی به حق طبیعی شهروندان حاضر می شوم.

این مسؤول با اشاره به اینکه: یکی از مطالبات بنده از مردم در ۶ ماهه اول و در بدو ورود خود به نکا این بود که: برای طرح و برنامه "فراخوان" داده و از همه ی نخبگان شهر دعوت نمودم عنوان کرد:در این راستا به ما چند طرح و برنامه داده شد که در دستور کار قرار دادیم.

سید مهدی احمدی گفت : توقع بنده از مردم ابتدا "درک متقابل" است. با توجه به اینکه در حال حاضر دچار بحران اقتصادی هستیم و منابع محدود است، به همان نسبت خدمات هم کم می شود، که شهروندان باید این مسأله را درک نمایند.

وی افزود: نکته ی دوم: "صبر و تحمل" شهروندان است، توقع بنده از مردم اینست که وقتی پروژه ای برگزار می شود، زمانش ممکن است طولانی شود، در نتیجه انتظار داریم صبر و تحمل شهروندان نیز بیشتر شود.

شهردار نکا ، درخواست سوم خود را "همکاری متقابل" دانست و عنوان کرد: از شهروندان انتظار دارم حس تعامل و همکاریشان را با شهرداری بیشتر نمایند، زیرا به همان نسبت ما نیز موفق تر خواهیم بود، مثلاً پروژه ائی همچون، اجرای پسماند ، بدون همکاری مردم، اجرا شدنی نیست و یا بازگشایی فاز چهارم پروژه ی بزرگ ۳۰ متری ، که بسیاری از شهروندان در آنجا ملک دارند، قطعاً بدون همکاری آنان امکانپذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه:ساعت ۸ تا ۱۰ صبح سه شنبه ها بازدید میدانی و ۱۰ تا ۱۲ ملاقات مردمی داریم، مطالبه دیگر خود از شهروندان را، "استفاده از فرصت سه شنبه های مردمی" دانست و از مردم خواست:قبل از مطرح کردن مشکلات در کانالهای تلگرامی و یا سایر رسانه ها ابتدا ما را در جریان قرار دهند، ما تا جایی که بتوانیم مشکلات را حل خواهیم کرد.

سید مهدی احمدی در پایان از مردم فهیم شهرستان نکا خواست : به شهرداری اعتماد و اطمینان داشته باشند، زیرا از تمام تلاشمان برای حفظ بیت المال استفاده خواهیم کرد و قطعاً در صورت اعتماد آنان ، امانتدار خوبی برای آنان خواهیم بود.

خبر: الهام زارعی

برچسب ها: شهردار نکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار