تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است . ضمنا تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده ساعت 18 تا 2 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه است.
کد خبر: ۷۵۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 02 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه استان مازندران به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودروها ، از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 12 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

بر اساس این گزارش، تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است . ضمنا تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده ساعت 18 تا 2 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يكطرفه است.

علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 12 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روز جمعه 14 تیرماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 15 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت 2 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد كليه تريلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 12 تیرماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، ادامه داد: در صورت افزايش حجم تردد و عدم گنجايش سطح راه و به منظور تخليه بار ترافيکي محدوديت هاي مقطعي از مسير شمال به جنوب و يا جنوب به شمال محورهاي هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

در ضمن به گفته رییس پلیس راه مازندران تردد موتور سیکلت به استثنای موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي از 12 امروز تا 6 بامداد شنبه در همه جاده های ارتباطی مازندران ممنوع است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار