صبح امروز نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه با حضور سرهنگ رضوانی فرمانده محترم انتظامی شهرستان بابلسر در مورد عملکرد سه ماهه اول سالجاری و اقدامات طرح سالمسازی دریا در سالن کنفرانس ستاد انتظامی شهرستان بابلسر برگزار شد .
کد خبر: ۷۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 01 July 2019

به گزارش تابناک مازندران،  در این جلسه سرهنگ رضوانی فرمانده محترم انتظامی شهرستان بابلسر توضیحاتی در مورد عملکرد سه ماهه اول سالجاری و اقدامات طرح سالمسازی دریا ارائه داد واز همکاری امام جمعه بابلسر و سرهنگ موسوی نژاد فرمانده سپاه تشکر کرد .                  

بر اساس این گزارش، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در این نشست اظهار داشت:

طرح سالم سازی دریا از 20 خرداد ماه امسال در شهرستان بابلسر آغاز و تا دهه اول مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

برگزاری نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی بابلسر با خبرنگاران
 

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان مجری قانون موظف است با هر جرم مشهودی که در منظر مردم اتفاق می‌افتد، مقابله کند که یکی از این جرایم می‌تواند کشف حجاب و یا بی حجابی باشد.

نیروی انتظامی همواره در این موضوع، حساس بوده و قاطعانه ماموریت‌هایش را انجام داده است و در همین راستا، طرح‌هایی نظیر طرح دریا ، امر به معروف ، تذکر لسانی و اقدامات قانونی برای مقابله با چنین تخلفاتی در دست اجرا قرار می‌گیرد.

اجرای طرح «ناظر» در بابلسر
سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی بابلسر امروز، دهم تیرماه در نشست خبری گفت: همایش بزرگ ساحل پاک، عفاف و حجاب، بیستم تیرماه در سطح سواحل شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، در حال حاضر طرح ناظر در جلوگیری از بد پوششی به اجرا درآمده است، افزود: در این طرح در کشف سرقت، دستگیری سارقین و کلاهبرداران، کشف مواد مخدر و در دستگیری قاچاقچیان افزایش چشمگیری داشتیم.
فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: در سال جاری، ۴۲ درصد در کشف سرقت، چهار درصد و در دستگیری سارقان و ۱۰۰ درصد در کشف و جلوگیری از کلاهبرداری فضاهای مجازی و اینترنتی نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.
وی درباره عملکرد پلیس ۱۱۰ و سرعت عمل و پاسخگویی این واحد در سال گذشته، گفت: به فضل وعنایات خداوند سال گذشته پلیس ۱۱۰ این شهرستان حائز رتبه نخست استان شد و در سال جاری در مقام دوم استان جای گرفت.

فعالیت پارکبان در بابلسر وجاهت قانونی ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در نشست خبری با اهالی رسانه گفت که فعالیت پارکبان در بابلسر وجاهت قانونی ندارد.

سرهنگ عبدالله رضوانی تاکید کرد که استفاده از نام پلیس راهور در قبض‌های صادره، غیرقانونی است و ما تذکرات لازم را به شرکت مربوطه دادیم.

 در نشست خبری فرمانده انتظامی بابلسر با اهالی رسانه، خبرنگاران زیر حضور داشتند:
مهدی رفیعی کشتلی، مازنیوز
سیدرضا حسینی، خبرهای بابلسر
مسعود پاشنا، تابناک مازندران
حمیدرضا گل‌محمدی، ایکنا
مجید غلامی، باشگاه خبرنگاران جوان
حسن صفری، بابلسر آنلاین
سامره عبدی، خبرگزاری مهر
اسماعیل فلاح، خبرگزاری آریا
مهران پور علی، بابلسر نیوز
میلاد ملکشاه، بابلسر من
زهرا یزدانی، فعال رسانه
فاطمه کیانی، فعال رسانه
آقای گرجیان، فعال رسانه
مرتضی علیزاده، خبرنگار پرش
حسین یوسف‌نتاج‌احمدی، خبرنگار حوزه ورزشی و اجتماعی
نبی کردی، شهر زیبای من بابلسر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار