کد خبر: ۷۵۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 29 June 2019

مربی تیم کشتی مازندران گفت: کامران قاسمپور روزی صاحب دوبنده تیم ملی در پیکارهای جهانی و المپیک خواهد شد و مدال می‌آورد

حسین نقیبی روز شنبه درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و سطح این رقابت‌ها افزود: سطح مسابقات انتخابی تیم ملی خوب بود، حسن یزدانی وهم کامران قاسمپور هر دو خوب بودند، اما حسن با توجه به شناخت خوبی که از کامران داشت کشتی را به خوبی مدیریت کرد و در لحظاتی که کامران نباید اشتباه می‌کرد اشتباه کرد و نتیجه را واگذار کرد.
وی اظهار داشت: هر دو کشتی‌گیر خوب بودند، اما حسن یزدانی بهتر بود اما مطمئن باشید قاسم‌پور روزی صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک خواهد شد و مدال می‌آورد.
وی درباره خداحافظی کمیل قاسمی گفت: کمیل از تمام سنگین وزن‌ها سبک تر است، مدتی از تمرینات دور بود، یک آسیب دیدگی از ناحیه گردن داشت که مدت‌ها آزارش می‌داد، اما تمام اینها را کنار گذاشت تا به مسابقات برگردد، اما نتوانست آنطور که باید و شاید کشتی بگیرد.
نقیبی یادآور شد: قاسمی تصمیم گرفت برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. مردم هیچگاه دلاوری‌ها و افتخارآفرینی‌های او را فراموش نمی‌کنند که در میادین جهانی و المپیک پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.
مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد. در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲ نفر حضور داشتند حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک با شکست کامران قاسمپور صاحب دوبنده تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان شد.
همچنین کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و برنز المپی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار