کد خبر: ۷۵۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 24 June 2019

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران: فعالیت کمیته‌های ۱۲گانه ساماندهی سواحل استان از فردا نظارت میدانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه هماهنگی طرح ساماندهی سواحل با اشاره به ضرورت گزارش عملکرد روزانه کمیته های 12گانه ستاد ساماندهی سواحل استان گفت: از فردا برفعالیت کمیته های 12گانه نظارت میدانی می شود.
حسین حسن نژاد با بیان اهمیت حضور نیروهای هلال احمر در مناطق شنا ممنوع به منظور کاهش آمار غریق و مراقبت از شناگاههای غیررسمی افزود: 900ناجی غریق تا پایان طرح دریا در سواحل آبهای ساحلی مازندران فعالیت می کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران هم با اشاره به جان باختن 13نفر خرداد امسال بر اثر غرق شدگی خاطرنشان کرد: از این تعداد که 9مرد و 4زن بودند، 6نفر در رودخانه، 5نفر در دریا و 2نفر در کانال غرق شدند.
علی عباسی؛ با توصیه به استفاده از مکان های اجرای طرح های سالم سازی دریا، انجام اقداماتی همچون حصارکشی استخرها، شنا نکردن در اماکنی که امکان کمک رسانی نیست، داشتن همراه در حین شنا، عدم شنای افراد بیماری که منع شنا دارند، را در کاهش بروز غرق شدگی موثر عنوان کرد
به گفته عباسی؛ پارسال 47نفر در آبهای ساحلی مازندران غرق شدند.‏
طرح سالم سازی دریا که امسال از اول خرداد آغاز شده تا 31شهریور در 478کیلومتر ازنوارساحلی 15شهرستان استان با فعالیت ناجیان در 400نقطه شنا ممنوع و آزاد اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار