کد خبر: ۷۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 23 June 2019

نساجی مازندران فصل گذشته روزهای سخت و عجیبی را گذراند. این تیم قرار بود با حضور جواد نکونام و بازیکنان باتجربه‌ای که به خدمت می‌گیرد، به یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا تبدیل شود اما مشکلات مالی و اختلافات مالکیتی مانع شد. شرایط نساجی آنقدر بد شد که حتی مدیرعامل باشگاه هم استعفا داد و رفت. بعد از آن، نکونام هم تصمیم گرفت جدا شود و این اتفاق در نیم فصل رخ داد. البته کش و قوس‌های زیادی برای بازگرداندن نکونام به وجود آمد اما در نهایت جدایی قطعی شد و این سرمربی جوان جای خود را به مجید جلالی داد.

با این مشکلات، استاندار مازندران وارد عمل شد تا حداقل آرامش به تیم برگردد. استاندار در جلسه‌ای که با فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان مالکان مشترک باشگاه نساجی داشت از آنها خواست اختلافات را کنار بگذارند و به تیم آرامش دهند تا هواداران با خیال راحت‌تری پیگیر شرایط نساجی باشند اما با وجود این صحبت‌ها، خبری از آرامش و کنار گذاشتن اختلافات نبود. شرایط آنقدر سخت شد که حدادیان تصمیم گرفت سهام 40 درصدی مالکیت نساجی را واگذار کند. او این مساله را رسما اعلام کرد تا اگر خریداری هست به سراغش برود. با توجه به اینکه حدادیان مالکیت 40 درصد از سهام باشگاه نساجی را در اختیار داشت، ظاهرا صنیعی‌فر فکر می‌کرد او نمی‌تواند سهمش را بفروشد اما خیلی زود برای آن مشتری پیدا شد. وقتی این خبر رسما اعلام شد، صنیعی‌فر در واکنشی عجیب با آن مخالفت کرد و گفت نامه این واگذاری را امضا نخواهد کرد اما یک روز هم از این اتفاق نگذشته بود که خود فرهاد صنیعی‌فر هم سهام 60 درصدی‌اش را واگذار کرد تا کل مالکیت باشگاه نساجی مازندران به محمد اژدری برسد.

باور این مساله سخت بود اما صنیعی‌فر در نامه‌ای خطاب به هواداران نساجی، از آنها خداحافظی کرد تا باور کنند دیگر مالک باشگاه نیست. مالک جدید هم که ظاهرا برخلاف صنیعی‌فر علاقه‌ای به مصاحبه ندارد، همه کارها را به محمد قنبری واگذار کرد تا از دیگر تیم‌ها عقب نمانند. با این تغییرات، شاید اولین سوالی که ذهن همه را درگیر کرده، این باشد که تکلیف سرمربی تیم چه می‌شود؟ در زمان مالکیت صنیعی‌فر و حدادیان و همین هفته گذشته، نام رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید نساجی رسما از سوی باشگاه اعلام شد. مهاجری برنامه خود و لیست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داد تا کار زودتر شروع شود. خود او هم مثل خیلی دیگر از مربیان لیگ برتری، در کلاس‌های مربیگری تهران حضور دارد و از راه دور پیگیر کارها است. مهاجری در مذاکره‌ای که با صنیعی‌فر داشت اصلا فکر نمی‌کرد تغییر مالکیتی به این صورت شکل بگیرد. در واقع صنیعی‌فر به او اطمینان داده بود که می‌ماند و همکاری می‌کنند اما این اتفاق نیفتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار