کد خبر: ۷۵۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 23 June 2019

دزد جوان پس از دستگیری به دنبال راه فرار از دادسرای تهران بود که از طبقه دوم ساختمان قضایی به پایین پرید و تسلیم مرگ شد.
، ظهر جمعه 31 خرداد ماه امسال ماموران کلانتری خانی آباد در حال گشت زنی بودند که در برابر درگیری 2 جوان داخل یک پراید قرار گرفتند که خیلی زود ماموران وارد عمل شده و 2 سرنشین داخل خودرو را دستگیر کردند.

ماموران در بررسی اولیه پی‌بردند که راننده خودرو یک سارق است که پسر صاحب خودرو را که در صندلی عقب بوده هدف ضربات چاقو قرار داده‌ و قصد سرقت خودرو را داشته است.

ماموران در این مرحله پی بردند سارق جوان در حال عبور از اتوبان بوده که متوجه یک خودرو پراید به صورت روشن است و کسی داخل آن نیست و در این صحنه سارق جوان به سرعت پشت فرمان نشسته و شروع به حرکت می‌کند.

در ادامه پسر صاحب خودرو که در صندلی عقب خوابیده بود بعد از دقایقی متوجه می‌شود که پدرش پشت فرمان نیست و با سارق خودروی پدرش درگیر می‌شود که در این مرحله پلیس موفق به دستگیری دزد جوان می‌شود.

بدین ترتیب متهم که یکی از دزدان سابقه‌دار است پس از تحقیقات تکمیلی برای رسیدگی به پرونده به دادسرای قضایی منتقل شد.

دزد جوان پیش روی قاضی پرونده به ماجرای سرقت خودرو و زخمی کردن پسر جوان اعتراف کرد و بازپرس به سرباز بدرقه کلانتری دستور داد تا متهم برای تحقیقات در اختیار ماموران قرار گیرد و در حالیکه سرباز بدرقه در حال گرفتن پرونده و دستور قضایی بود ناگهان سارق جوان از فرصت استفاده کرده و از طبقه دوم دادسرا به پایین پرید.

همین کافی بود تا تیمی از امدادگران اورژانس در محل حاضر شوند و پس از بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این جوان در ماجرای تصمیم به فرار از دادسرا به پایین سقوط کرده به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار