کد خبر: ۷۵۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 13 June 2019

تعدادی از طرفداران نساجی صبح امروز در حیاط استانداری مازندران تجمع کردند و خواستار روشن شدن وضعیت این تیم شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود اینکه تمرینات تیم های لیگ برتری یکی پس از دیگری در حال شروع شدن است، نساجی وضعیت روشنی دارد و بازیکنان این تیم هم یک به یک به تیم های دیگر ملحق می شوند. نمونه اش روز گذشته محمد آبشک راهی فولاد شد و ولسیانی هم با تیم سپاهان قرارداد امضاء کرد. این در حالی است که نساجی هنوز سرمربی خود را تعیین نکرده است.

البته در روزهای گذشته نشستی میان استاندار و هم چنین دو مالک باشگاه برگزار شد و قرار شد صنیعی فر و حدادیان دوباره در کنار هم از نسا‌جی حمایت کرده و تیم خوبی را روانه بازی ها کنند و بعد از این دیدار صنیعی فر وعده داد که به زودی سرمربی نسا‌جی را مشخص خواهد کرد اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده است و همین مسئله اعتراض طرفداران نساجی را به همراه داشته است.

طرفداران نسا‌جی بعد از حضور در استانداری متوجه عدم حضور استاندار در محل کار خود شدند.

از اینرو تصمیم گرفتند به اداره کل ورزش و جوانان استان بروند و با او صحبت کنند و انتظار می رود چنین تجمعی را جلوی درب اداره کل ورزش و جوانان مازندران هم شاهد باشیم.

این در حالی است که از مهدی تارتار، محمود فکری و رضا مهاجری به عنوان گزینه های مربیگری نساجی یاد می شود اما تا به امروز هیچ مذاکره ای با این مربیان انجام نشده است و تیم در بلاتکلیفی کامل بسر می برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار