کد خبر: ۷۵۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 12 June 2019

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور تیم پاس ارگ کیان نماینده شایسته شهرستان نکا در این مسابقات موفق شد در یک دیدار خارج از خانه میزبان بابلی خود را در دیداری یک طرفه مغلوب و برنده دربی مازندرانی‌های لیگ دسته اول کشور باشد.

 از سری مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور تیم‌های پاس ارگ کیان نکا و اتحاد امیرکلا در سالن شهدای امیرکلا شهرستان بابل درحالی به مصاف هم رفتند که مازندرانی بودن هر دو تیم بر حسایت‌های این رقابت حساس و نفس‌گیر نیز افزود.

در این دیدار که در 10 وزن برگزار شد ابتدا این تیم میزبان بود که رقابت را طوفانی آغاز کرد و با دو برد در ابتدا در اوزان 57 و 61 کیلوگرم به ترتیب توسط صابر خانجانی و محمد رمضان‌پور از رقیب نکایی خود پیش افتاد.

اما همین دو برد کافی بود تا تیم تازه وارد اما مدعی پاس ارگ کیان به خود بیاید و با برتری در تمام هشت وزن باقی‌مانده در نهایت این دیدار پر هیجان را با نتیجه 8 بر 2 به سود خود در خارج از خانه با برتری به پایان برساند.

نفرات برنده تیم ارگ کیان در وزن‌های 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 به ترتیب مهران شیخی، مهدی یگانه جعفری، نیما اشفاقی، علی سوادکوهی، جلال زمان، سجاد عزیزی و سیدمهدی هاشمی بودند.

این دیدار که با پیشتازی قاطع نماینده نکا در تعداد بردها همراه بود در امتیازات فنی و مثبت نیز در پایان نتیجه 57 بر 23 و 29 بر 9 از تیم اتحاد شهدای امیرکلا بابل پیشی گرفت که نشان از غلبه فنی و امتیازی تیم پاس ارگ کیان بر رقیب خود دارد.

* در انتظار روزهای خوب پیش رو

در پایان این مسابقه سیدعلی خدایی مربی پاس ارگ کیان نکا در گفت‌وگو با خبرنگاران این تیم را از مدعیان لیگ امسال توصیف و اظهار کرد: روزهای خوبی در انتظار کشتی متحول شده شهرستان نکا است.

وی شور و انگیزه میان مردم به خصوص جوانان ننکایی پس از حضور این تیم در لیگ کشور را چند برابر خواند و افزود: حضور تیم ارگ کیان در این رقابت ها با حمایت مردم و تلاش مسئولان شهرستان نکا میسر شده است.

مربی تیم ارگ کیان با بیان پیروزی‌های تیم در دو هفته نخست رقابت‌ها برابر تیم‌های مدعی لیگ، خاطرنشان کرد: ترکیب تیمم ارگ کیان با حضور نفرات جوان و با تجربه درکنار هم بسته شده است.

* صدرنشینی دور رفت با سه برد پیاپی

رقیبان این دو تیم مازندرانی که تیم‌های آسانسور و پله برقی بهران البرز و هیأت کشتی استان تهران هستند نیز دیگر دیدار این گروه را در روز چهارشنبه به میزبانی شهر کرج برگزار خواهند کرد.

دیگر نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور یعنی تیم فالکوم لاریم مازندران در رگوه الف رقابت‌ها به شمار می‌آید و باید این هفته در شهر جویبار به مصاف هیئت کشتی خراسان رضوی برود.

این درحالی است که نماینده شهرستان نکا در مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور در هفته‌های اول و دوم مسابقات نیز موفق به شکست حریفان خود از تهران و کرج با نتایج 9 بر 1 و 6 بر 4 شده بود.

با این شرایط و کسب سومین برد پیاپی و البته قاطع تیم پاس ارگ کیان نکا در اولین حضور خود در این مسابقات به نوعی باید عنوان پدیده و مدعی جدی رقابت‌ها را به این تیم داد که در هفته آینده دیدار خود در این دور برگشت را در خانه برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار