عامل وصل باش نه عامل فصل؛
پس از انتشار فیلم مورد اشاره در صفحه اینستاگرام صادق شفقت عضو شورای شهر بابلسر، محمدمهدی نصیری فرماندار شهرستان فریدونکنار با اشاره به بازگشایی خیابان ‌کمیته امداد در انتهای دیوار گمرک، نوشتن چنین متنی را مبهم و کج سلیقگی عنوان کرد .
کد خبر: ۷۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 07 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، پس از آنکه صادق شفقت عضو شورای شهر بابلسر فیلمی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن نام بابلسر بر روی یکی از دیوارهای فریدونکنار به صورت لوله شده درج شده بود، سیدجواد_قاسمی عضو شورای اسلامی شهر فریدونکنار این اقدام آقای شفقت را «پخش امواج تفرقه‌افکنانه و ترویج افکار پوپولیستی» توصیف کرد.

جزییات هیاهوی دو عضو شورای شهر بابلسر و فریدونکنار
 

براساس این گزارش، آقای قاسمی در پاسخ به صادق شفقت نوشت که «دوست بسیار خوب و همکارم در شورای شهر بابلسر جناب آقای صادق شفقت، به جای پخش امواج تفرقه افکنانه و ترویج افکار پوپولیستی همانطور که در مسابقه فینال چمن مصنوعی قائمیه بابلسر به شما توصیه نمودم، دست از شیطنت "فریدونکناربابلسر بازی" بردارید و این فرصت_خدمت را که خداوند به شما داده است غنیمت شمرید، به یقین مردم شریف منطقه آگاه‌تر و عاقل‌تر از آنند که بتوانی آن‌ها را روبروی هم قرار بدهی، در هر صورت امیدوارم که عامل وصل باشی، نه عامل فصل».

شفقت اما این اظهارات سیدجواد قاسمی را بی‌پاسخ نگذاشت و در جواب او گفت «مطمئناً در همان شب فینال فوتبال، تذکر بنده برای پاک کردن متن را انکار نخواهید کرد، اما دریغ از یک حرکت کوتاه، بی‌توجهی شما عضو شورای شهر فریدونکنار به تذکر بنده موجب این اتفاق شد».

پس از انتشار فیلم مورد اشاره در صفحه اینستاگرام صادق شفقت، محمدمهدی_نصیری فرماندار شهرستان فریدونکنار در گفتگو با کانال «شهر زیبای من بابلسر» با اشاره به بازگشایی خیابان ‌کمیته امداد در انتهای دیوار گمرک، نوشتن چنین متنی را مبهم وکج_سلیقگی عنوان کرد اما گفت: «کمتر از یک ساعت، تمامی نوشته‌ها از روی دیوار پاک شد».
فرماندار فریدونکنار همچنین گفت: «اگر قبل از انتشار فیلم در صفحات_مجازی، موضوع را به ما یا شهرداری اطلاع می‌دادند، حتماً زودتر اقدام به پاکسازی انجام می‌شد».
آقای نصیری در پایان سخنانش گفت که «مردم و مسئولین شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار همانند برادر در کنار هم هستند و نباید با اقدامات تفرقه‌افکنانه موجب آزردگی_خاطر و سلب_آسایش شهروندان شد».

صادق شفقت پی از این سخنان فرماندار فریدونکنار گفت که «بنده ۴ روز به مسئولین اطلاع دادم، اما اقدامی صورت نگرفت، ولی پس از تذکر رئیس اداره اطلاعات به فرماندار_فریدونکنار، نوشته‌ها از روی دیوار پاک شد».

پس از این سخنان آقای شفقت،سیدجواد_قاسمی عضو شورای شهر فریدونکنار، اظهارات و اقداماتِ صادق_شفقت را «پخش امواج تفرقه‌افکنانه، ترویج افکار پوپولیستی و شیطنت توصیف کرد و گفت «مردم شریف منطقه، آگاه‌تر و عاقل‌تر از آنند که بتوانی آن را روبروی هم قرار بدهی».

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام و درود..ان شالله که تمامی کدورتها در جایجای این سرزمین جایش را به صلح و دوستی بدهد..جناب صادق شفقت هم انسان خوب ومهربانی و ورززشکار خوب خطه ی مازندران و همچنین الگوی سربازان نیروی هوایی دزفول پایگاه۴شکاری درسال۷۶ بودند..ابشالله همه دوستان با اتحاد و دوستی درکنارهم موفق باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار