معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 3 هزار پایگاه جمع آوری زکات فطره در میادین اصلی شهرستانها، مراکز بخش‌ها و مساجد فعال استان دائر است.
کد خبر: ۷۵۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 02 June 2019

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 3 هزار پایگاه جمع آوری زکات فطره در میادین اصلی شهرستانها، مراکز بخش‌ها و مساجد فعال استان دائر است.
احمد سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه در شهر‌ها و روستا‌های استان جمع آوری شود، اظهار کرد: ۳ هزار پایگاه جمع آوری زکات فطره در میادین اصلی شهرستانها، مراکز بخش‌ها و مساجد فعال استان دائر است.

وی افزود:برنامه‌های کمیته امداد درماه مبارک رمضان با هدف تقویت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه مساعد مشارکت آحاد مردم به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان برگزار می‌شود که یکی از این برنامه جمع آوری زکات فطریه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه کمیته امداد مازندران برای جمع آوری زکات فطریه کاملا مهیاست، گفت:امداد یاران با در دست داشتن قبوض این نهاد و یا پاکت مخصوص فطریه آمادگی دارند، تا زکات فطره مردم را جهت تامین معیشت نیازمندان جمع آوری کنند.

این مسئول با بیان اینکه ۳ هزار پاکت فطریه بین مردم خیر و نوعدوست استان توزیع شد، گفت:درصورتیکه برای مردم شریف مازندران، امکان پرداخت فطریه و کفاره در پایگاه‌ها مقدور نبود، می‌توانند از روز اول عید فطر به ادارات این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه و زکات فطریه وکفاره را پرداخت کنند.

سعادت با اشاره به اینکه پارسال سه میلیارد و پانصد میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شد افزود:جمع آوری زکات فطریه به نام شورای زکات نیازمند مجوز است و صندوق‌های جمع آوری فطریه امسال آرم شورای زکات را دارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار پایگاه‌های جمع آوری فطریه در میادین مرکزی و مصلا‌های نماز جمعه صندوقی جهت جمع آوری کمک برای زندانیان آبرومند تهیه شده است، گفت: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خودرا در این بخش پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از مازندرانی‌های نیکوکار افزود: مردم استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت#۵*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، زکات فطره را به مددجویان اهدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم نوعدوست استان در صورت داشتن کارت‌های متصل به شتاب می‌توانند فطریه خود را به شماره کارت‌های اعلامی دبیرخانه شورای زکات شهرستان‌ها واریز کنند، گفت: زکات فطره پس از جمع آوری در سریعترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

سعادت افزود:مردم زکات فطریه خود را از طریق شماره کارت‌های اعلام شده از طرف شورای زکات واریز کنند و از پرداخت وجوه خود به شماره شخصی افراد ناشناس خودداری کنند.

وی در پایان از مردم خواست در صورت اماکان زکات فطریه خود را بین نیازمندان و بستگانی که خود می‌شناسند پرداخت کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار