کد خبر: ۷۵۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 01 June 2019

مدیریت امور سینمایی استان مازندران در اقدامی خلاقانه از مخاطبین خود درنامگذاری سالن های سینما سپهر دعوت نمود

به گزارش تابناک مازندران، سید علی سیدپور گلنشینی، به صدر نشینی چندین باره سینما سپهر ساری در رنکینگ سینماهای مؤسسه بهمن سبز در کشور اشاره کرده و از اهالی سینما و حامیان هنر هفتم در شهر ساری بدلیل همراهی و همپایی  قدردانی نمود.

بر اساس این گزارش: مدیریت امور سینمایی استان مازندران ضمن اعلام خبراحداث دومین سالن نمایش در طبقه فوقانی سینما سپهر ساری از مخاطبین این سینما برای نامگذاری سالن های شماره ۱ و ۲ دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه:همه ی ما در مقابل فضای فرهنگی پیرامونی خود حساس و مسئول هستیم، و سینما بعنوان یکی از مظاهر فرهنگی و از ابزارهای مؤثر هنری است و حمایت آن یک الزام همگانیست، از همه علاقمندان به سینما دعوت نمود تا در نامگذاری سالن های شماره ۱ و ۲ سینما سپهر ساری  شرکت نمایند.

 سیدعلی سیدپور گلنشینی در ادامه رجوع انبوه مخاطبان علاقمند از شهر های قائمشهر، کیاسر، زیراب، سوادکوه، نکا، جویبار، سیمرغ و... به سینما سپهر و همچنین رغبت اهالی فرهنگ دوست و حامی هنر هفتم شهرستان ساری به سینما را دلیلی برای افزایش سالن نمایش در سینما سپهر دانست.

مدیریت امور سینمایی استان مازندران، در پایان با تشکر از همراهی مخاطبان خود، از بهره برداری دومین سالن سینما در ۳ ماه آینده خبر داد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
ایده خیلی خوبیه
سینما سپهر هم جای خوبی قرار داره و هم امکاناتش خوبه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار