ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت شهادت آقا امیرالمومنین(ع) با توجه به فرارسیدن لیالی قدر، از همه شهروندان تقاضا می شود موارد ذیل را مدنظر قرار دهند:
کد خبر: ۷۴۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 26 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت شهادت آقا امیرالمومنین(ع) با توجه به فرارسیدن لیالی قدر، از همه شهروندان تقاضا می شود موارد ذیل را مدنظر قرار دهند:

۱_در این شب‌ها که خارج از منزل به سر می برید حتما سعی شود یک نفر از اعضای خانواده در منزل حضور داشته باشد و اگر ممکن است منزل خالی بماند توجه شود از نگهداری وسایل با ارزش، پول نقد و طلاجات درداخل منزل خودداری و اقداماتی که لازم است نسبت به حفاظت فیزیکی منازل انجام شود جدی گرفته شود.

هشدار های پلیسی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر به مناسبت لیالی قدر
 

۲_در این شب‌ها برای حضور در مراسم‌ها و مساجد سعی شود از خودروهای عمومی استفاده واز انتقال وسائل نقلیه شخصی به محل‌هایی که در حال برگزاری مراسم‌های لیالی قدر می باشد خودداری شود، زیرا ممکن است پارک خودرو و موتورسیکت در مناطق اطراف برگزاری مراسم‌های لیالی قدر موجب ترافیک، سرقت وسیله نقلیه و اختلال در رفت و آمد مردم شود.

۳_ اگر چنانچه نیاز هست که با وسایل نقلیه خود حضور یابید در محل هایی که ماموران انتظامی توصیه می کنند پارک نمایید واز پارک در محل های خلوت و تاریک خودداری کنید. نسبت به زدن قفل پدال، قفل فرمان و نصب موارد ایمنی از جمله دزدگیر و جدا کردن پنل ضبط اهتمام ویژه داشته و از قرار دادن وسایل با ارزش، کیف ومدارک در داخل خودرو ودر معرض دید خودداری کنید.

۴_در هنگام مراسم و انجام مناجات مراقب اشیاء باارزش مانند وجه نقد و تلفن همراه خود باشید.
از اینکه با خادمان خود در عرصه نظم و امنیت همکاری می نمایید وما را از دعاهای خیر خود در این شب ها بهره مند می سازید تشکر و سپاس داریم.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار