کوپا دل ری در دستان خفاش‌ها، پایانی ناامید کننده برای تیم والورده
والنسیا با شکست بارسلونا توانست قهرمان جام حذفی اسپانیا شود.
کد خبر: ۷۴۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴ 26 May 2019

تیم های بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۳:۳۰ در فینال کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱-۲ والنسیا به پایان رسید تا این تیم قهرمان جام حذفی اسپانیا شود. بارسلونا که در ۴ فصل اخیر قهرمان این جام شده بود بدین ترتیب از قهرمانی دوباره باز ماند تا فرصت فتح دبل در این فصل از دست برود.

ترکیب بارسلونا: سیلسن، سمدو، پیکه، لنگلت، البا، بوسکتس، راکیتیچ، ارتور،روبرتو، مسی و کوتینیو

والنسیا در همان دقیقه ۵ بازی نزدیک بود روی اشتباه بزرگ لنگلت به گل برسد اما رودریگو که دروازه خالی را جلویش داشت ضربه خوبی نزد و پیکه توانست توپ را از روی خط برگشت دهد. تیم والنسیا که بهتر بازی کرده بود در دقیقه ۲۰ به گل رسید. گایا پشت مدافعان صاحب بارسا صاحب توپ شد و توانست توپ را به گامیرو در دهانه دروازه بفرستد تا این بازیکن با یک شوت محکم دروازه را باز کند. تیم والنسیا در دقیقه ۳۳ به گل دوم خودش هم رسید. پارخو با یک حرکت فردی از بازیکن بارسا عبور کرد و سولر را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد. این بازیکن توانست زودتر از آلبا به توپ برسد و سانتر او با ضربه سر رودریگو وارد دروازه سیلسن شد.

والورده در بین دو نیمه تصمیم گرفت ویدال و مالکوم را به جای آرتور و سمدو به بازی آورد. آبی و اناری پوشان در دقیقه ۵۷ تا آستانه گلزنی رفتند اما ضربه مسی که روی پاس مالکوم صاحب توپ شده بود به تیر دروازه خورد. پیکه در دقیقه ۷۱ روی حرکت خوب مالکوم صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه اش با اختلافی اندک به بیرون رفت. بارسا در دقیقه ۷۳ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. دروازه بان والنسیا توانست ضربه سر لنگلت را دور کند اما توپ در برگشت به مسی رسید تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند.

والنسیا در لحظات پایانی بازی می توانست روی ضد حمله به گل برسد اما ضربه گوئدس که با دروازه تک به تک شده بود به بیرون رفت.
نود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار