رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با استمداد از استاندار مازندران و معاون عمرانی استاندار، مسدود‌شدن حساب شهرداری را باعث قفل‌شدن فعالیت‌های مدیریت شهری ذکر کرد.
کد خبر: ۷۴۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 25 May 2019

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با استمداد از استاندار مازندران و معاون عمرانی استاندار، مسدود‌شدن حساب شهرداری را باعث قفل‌شدن فعالیت‌های مدیریت شهری ذکر کرد.
علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان سوادکوه، با اشاره به اینکه حساب شهرداری زیراب مسدود و ماشین‌آلات سنگین این شهرداری در روز‌های اخیر توقیف شد، اظهار کرد: مسدود‌ شدن حساب و توقیف ماشین‌آلات شهرداری زیراب به‌دلیل مطالبات مربوط به سیل سال ۱۳۹۴ بود.

وی با بیان اینکه دادگستری استان و شهرستان با کش‌وقوس‌های مختلف، فرصت‌هایی به ما دادند، افزود: در دو سال اخیر رایزنی‌ها، جلسات و مکاتبات مختلفی با معاون رئیس جمهور، رئیس مدیریت بحران کشور، وزیر کشور، استاندار مازندران، نمایندگان مجلس و سایر مدیران ملی و استانی و شهرستان برای حل مشکل بدهکاری شهرداری انجام دادیم و وضعیت بحرانی شهرداری را بیان کردیم ولی کسی کمک نکرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه مسدود‌شدن حساب شهرداری به توقیف ماشین‌آلات دیگر و آتش‌نشانی هم منجر می‌شود که توان تأمین سوخت یا ابزار آن را نداریم، خاطر‌نشان کرد: از کارگران خدمات شهرداری خواهش کردیم با وجود ۳ ماه طلبکاری خود، اقدام به جمع‌آوری زباله شهر کنند.

این مسؤول از مسدود شدن ۴۰۰ میلیون تومانی حساب شهرداری زیراب خبر داد و با بیان اینکه فعالیت شهرداری زیراب به حالت فلج درآمد و اقدامات شهرداری قفل است، افزود: وضعیت شهرداری زیراب بحرانی است و از استاندار مازندران و معاون عمرانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری و کمک هستیم.

سبحانی با بیان اینکه تقاضا داریم تا پول مسدود شده ما از حالت مسدود‌بودن خارج شود تا با پرداخت حقوق کارگران شاهد ادامه جمع‌آوری زباله باشیم و شهر با معضل انباشت زباله مواجه نشود، گفت: آمادگی داریم تا با طلبکار‌ها نشست داشته باشیم و عدم پرداخت مطالبات آنان به دلیل عدم توان پرداخت توسط شهرداری بود و عمدی نبود.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار