استاندار مازندران گفت: اعتباراتی که به مشاغل روستایی،خرد و فراگیر ارائه می شود باید مورد رصد قرارگیرد که به درستی در زمینه اشتغال پایدار استفاده گردد.
کد خبر: ۷۴۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 25 May 2019

استاندار مازندران گفت: اعتباراتی که به مشاغل روستایی،خرد و فراگیر ارائه می شود باید مورد رصد قرارگیرد که به درستی در زمینه اشتغال پایدار استفاده گردد.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای اشتغال مازندران که در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات روستایی، مشاغل خرد و فراگیر نباید انحراف داشته باشند و باید منجر به اشتغال پایدار شوند .
وی با بیان اینکه در سال جاری هزار و 480 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به استان مازندران ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات باید در اختیار بنیاد شهید وایثارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قرار داده شود و بر اجرای طرح های اشتغال نیز نظارت های لازم صورت گیرد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی استارت آپ ها و کسب و کارهای فضای مجازی باید در اولویت قرار گیرد،تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت در استان برای پرداخت به این بخش از کارآفرینان وجود دارد و باید راهکار مناسب برای ارائه تسهیلات به این بخش پیش بینی شود .
*اختصاص 800میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مازندران
حسن خیریانپور معاون اقتصادی استاندار مازندران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان پرداخت شده است، گفت: در سال جاری نیز تاکنون 2 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید ابلاغ شد که به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می شود.
وی افزود: این استان در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در سال گذشته رتبه نخست را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داده است .
معاون اقتصادی استاندار مازندران در ادامه یادآور شد: برای اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 800 میلیارد ریال اعتبار برای این استان درنظرگرفته شده که براساس آمار با توزیع این تسهیلات حدود 11 هزار مددجو از پوشش این نهادها خارج می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار