پایبندی کامل به اقامه اصول دین اسلام، اقامه قسط و عدل در نظام اسلامی،توجه به معنویات، تقوا و زهد و ساده‌زیستی و پرهیز از زخارف دنیا از شاخصه‌های الگوی حکومت علوی در حکمرانی نظام اسلامی بوده، تأکید کرد:مسئولین نیز به آن تمسک بجویند.
کد خبر: ۷۴۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 24 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، امام جمعه امیرکلا با عنوان اینکه: مسئولین، مومنین، انقلابیون، دلسوزان! باید اعتراف کنیم که برای رهبری کم گذاشتیم!!

تصریح کرد: در تبیین ماجرای برجام همه‌مان کم گذاشتیم و انعکاس صدایش نشدیم و به حافظه تاریخی ضعیف جامعه اعتماد کردیم و آن را سپردیم به رسانه‌های فریبکار، که تمام اشتباهات مسئولین، عبور از خط قرمزها، ساده‌لوحی‌ها، غرب‌شیفتگی‌ها، حماقت‌های‌شان را به پای رهبری بنویسند! تا امروز رهبری در جایگاه متهم قرار بگیرد و ناچار شود از خود دفاع کند!

حجةالاسلام بابائیان بیان کرد:به علت بده بستان‌های سیاسی و حزبی و جناحی نمایندگان، حرکت در مسیر شهرت‌طلبی و مطرح کردن خود در فضای مجازی و ظاهر شدن در قامت یک سلبریتی و عدم توجه به نتیجه کار، نیاز نمایندگان به بودجه و همراهی مدیران اجرایی کشور و امتیاز دادن هر یک از آنها به یکدیگر و وجود منافع شخصی باعث کند شدن تیغ نظارتی مجلس شده است.

وی با بیان اینکه: پایبندی کامل به اقامه اصول دین اسلام، اقامه قسط و عدل در نظام اسلامی،توجه به معنویات، تقوا و زهد و ساده‌زیستی و پرهیز از زخارف دنیا از شاخصه‌های الگوی حکومت علوی در حکمرانی نظام اسلامی بوده، تأکید کرد:مسئولین نیز به آن تمسک بجویند.

وی با اشاره به اینکه:در شب قدر، مسلمانان با شب‌زنده‌داری و مناجات خود از قید بندگی غیرخدایی که شیاطین جن و انس هستند رها شده و به عبودییت خداوند می‌پردازند، عنوان کرد:در روز قدس هم که آخرین روزهای شهرالله اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابر قدرت‌ها رها شده و به قدرت لایزال الهی بپیوندند و دست جنایتکاران تاریخ را از کشورهای مسلمان و مستضعف قطع کنند.

حجة الاسلام بابائیان اضافه کرد:خوی اشرافی‌گری، بلای کشور و جامعه انقلابی، موجب دنیا گرایی، عامل بی‌عدالتی، محصول لیبرالیسم، موجب فساد اخلاقی و اقتصادی، باعث گسترش ضد ارزش‌ها در جامعه، موجب تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی، عامل اسراف و حیف و میل سرمایه‌های ملی، و روحیه استکبار و زیاده خواهی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

او در ادامه عنوان کرد:آن مسئولی که به جای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به دنبال پیدا کردن راه مذاکره بی‌حاصل و حقارت‌آمیز با آمریکا می‌باشد، باید در سلامت عقلی‌اش تردید کرد!

امام جمعه شهرستان بابل، با اشاره به بیان اینکه:آمدن ناو ابراهام لینکن، به طرف خلیج فارس در واقع حرکت یک خوکچه، به طرف دهان اژدهاست!، گفت:اراده ملت ایران با این حرکت‌ها شکسته نخواهد شد.

وی حضور گسترده و پر شکوه مردم در روز قدس را از الزامات انقلابی و مومن بودن هر ایرانی، تجلی اقتدار ملت، نمایش وحدت و انسجام، مخالفت با ظلم و ستم و استکبار، همراهی با جنبش‌های اسلامی و مقاومت در منطقه و تجلی پیروی از ولایت و نظام اسلامی دانست و با اشاره به اینکه:توان موشکی، عبرتی که نبودش در جنگ تحمیلی تجربه شد، تصریح کرد:داشتن توان موشکی برای آن است که از تکرار دزفول‌ها و خرمشهرها جلوگیری شود و از موشکباران‌های دیوانه‌هایی همچون صدام جلوگیری و استقلال و امنیت کشور در برابر هر تجاوزی حفظ گردد.

 ضمن اینکه مبانی و شاخصه‌های منطق رهبری در رویارویی با نقشه‌های دشمن را؛ تبعیت از منطق عقلانی نظام، ایستادگی در برابر استکبار ، نفی مذاکره با دشمن عنود، اتخاذ راهبرد مقاومت، توکل بر خدا و اعتماد به نفس، منطق ظلم‌ناپذیری در برابر دشمن و تقویت مولفه های اقتدار ملی برشمرد و عنوان کرد: ترامپ گفته بود، حمایت آمریکا است که آل سعود و امارات را سرپا نگه داشته است! آمریکا ۴۸۰ میلیارد دلار از آنها گرفت نتوانست هیچ غلطی بکند و جلوی حمله پهپادها و موشک‌های یمن را بگیرد!
وقتی آمریکا حریف انصارالله نیست از چند تا کشورهای ذره‌بینی عرب شورای همکاری خلیج فارس چه کاری ساخته است؟!

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار