سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد. ضما کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه سوم خرداد ماه جاری با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.
کد خبر: ۷۴۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 22 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد.

براساس این گزارش، این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و دوشنبه (۲، ۳ و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در ضمن کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه سوم خرداد ماه جاری با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.

سروان مسعود خانجانی روز چهارشنبه درگفت و گو یی افزود: بر این اساس از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18روز جمعه سوم خرداد الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
خانجانی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز افزود:

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
روزانه به طور متوسط حد‌ود 20 هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می شود.

 

 مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار