تیم تهران در خانه زمین گیر شد
در هفته اول رقابت های کشتی قهرمانی لیگ یک کشور تیم پاس ارگ کیان نکا در اولین حضورش در این مسابقات با قدرت ظاهر شد و موفق شد تیم هیات کشتی تهران را در سالن هفت تیر با نتیجه 9 بر1 شکست دهد.
کد خبر: ۷۴۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 22 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، جام رمضان بهشهر گراميداشت سرداران و ٨٠٠ شهيد اين شهر باحضور ٣٩ تيم درحال برگزاري است.

براساس این گزارش، از نكات جالب مسابقات امسال حضور ٣١ تيم در رده آزاد است كه در مسابقات امسال جام رمضان شهرستان هاي استان مازندران، بهشهر رتبه اول را از لحاظ تعداد تيم داراست و پس از آن جام رمضان قائمشهر با ٢٤ تيم در رتبه دوم است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علیجان زاده با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز درشت موفق شد حریفش را شکست دهد ، محسن ملکی دیگر کشتی گیر نکا در وزن ۶۳ کیلوگرم در یک یورش زیبا سجاد گودرزی را ضربه فنی کرد ، مهران شیخی باتجربه نیز یار مقابلش را با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب ساخت، علی فغانی کشتی گیر آینده دار نکایی وزن ۷۰ کیلو با نتیجه ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد، نیما اشراقی مجال فکر کردن نداد و رقیبش را ضربه فنی کرد ، علی سوادکوهی در یک مبارزه نفس گیر میرزایی را ۹ بر ۸ از پیش رو برداشت ، جلال زمان ۶ بر ۲ علی مردانی را مغلوب ساخت، سینا غلامی ۶ بر ۱ مقابل شاهانی صاحب برتری شد، سجاد عزیزی متاسفانه با نتیجه ۵ بر۵ شکست خرد و بازی آخر هم علی بُزگر ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد.

این اولین برد قدرتمندانه سید روح الله حسینی برای کشتی نکا در این رقابتها بود.

حضور و پراكندگي اين بازيكنان در تيم هاي مختلف ميتواند امسال جذابيت اين مسابقات را افزايش دهد. مسابقاتي كه بعد از شب هاي احيا وارد مرحله حذفي خواهد شد و بايد ديد چه تيمي در پايان بر سكوي قهرماني خواهد ايستاد؟!

 

برچسب ها: پاس نکا ، الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار