مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از فعال شدن رادیو گردشگری در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 17 May 2019

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از فعال شدن رادیو گردشگری در غرب استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،هادی ابراهیمی در نشست با برخی فرمانداران غرب استان در چالوس گفت: غرب مازندران از لحاظ فرهنگی جزو مناطق بسیار غنی است، اما صدای مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد کمتر به گوش مسئولان استان و کشور رسیده است.
وی افزود: این منطقه به لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی، استعداد‌های خدادادی و سرمایه‌های انسانی که در آن وجود دارد نیاز به توجه و نگاه ویژه‌ای دارد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه رادیو دریا را با نام رادیو گردشگری فعال خواهیم کرد، خواستار حمایت مسئولان از این طرح شد و افزود: باتوجه به نام گذاری امسال به نام رونق تولید، گردشگری و کشاورزی مازندران دو شاخصه اصلی هستند که می‌توانند به رونق اقتصادی استان کمک شایانی کنند.
ابراهیمی گفت: هدف صدا و سیمای مرکز مازندران تقویت فرهنگ اصیل مردم مازندران و زنده نگه داشتن فرهنگ‌های خاص مناطق است به همین دلیل صدا و سیمای استان با آغوش باز پذیرای هنرمندان غرب مازندران و اهالی موسیقی خواهد بود.
فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه راه اندازی مرکز رادیو دریا یکی از اولویت‌های این شهرستان و خواسته مردم و مسئولان منطقه است، گفت: اگر در حوزه صدا و تصویر این اقدام انجام شود میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی افزایش خواهد یافت.
زندی با اشاره به گردشگرپذیر بودن غرب استان و حضور میلیونی مسافران گفت: راه اندازی و تقویت دفتر رادیو و تلویزیونی در چالوس به دلیل موقیعت جغرافیایی و قرار گرفتن این شهرستان در کریدور ارتباطی غرب استان می‌تواند سهم ارزنده‌ای در ارائه سرویس خبری به همه شهرها و شناسایی همه ظرفیت‌های این مناطق داشته باشد.
وی افزود: باید پیگیری کنیم تا بتوانیم برای راه اندازی و تقویت مرکز رادیو دریا ردیف بودجه بگیریم و امیدواریم این اتفاق امسال محقق شود.
فرماندار کلاردشت نیز در این نشست یکی از خواسته‌های مردم و مسئولان این منطقه از صدا و سیما را راه اندازی اتاق خبر در این شهرستان اعلام کرد و گفت: کلاردشت به دلیل منابع طبیعی فراوان قابلیت‌های فراوانی برای تهیه و تولید برنامه‌های رادیو تلویزیونی دارد.

کامران پولادی پیشنهاد داد صدا وسیما مرکز مازندران نشستی با فرمانداران غرب استان برگزار و تفاهم نامه ای امضا کنند تا رادیو دریا به سرعت در غرب استان فعال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار