سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پنجشنبه شب در مصاحبه پس از آخرین بازی لیگ برتر به دفاع تمام قد از دستیار برکنار شده خود از سوی مالک باشگاه پرداخت و گفت که علت اخراج او از تیم انتقادش از مدیریت باشگاه بوده است.
کد خبر: ۷۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰ 17 May 2019

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پنجشنبه شب در مصاحبه پس از آخرین بازی لیگ برتر به دفاع تمام قد از دستیار برکنار شده خود از سوی مالک باشگاه پرداخت و گفت که علت اخراج او از تیم انتقادش از مدیریت باشگاه بوده است.

ایرنا ، مجید جلالی که عصر چهارشنبه به خاطر برکناری حمید مطهری دستیار خود و کوچک زاده سرپرست تیم از هواداران تیم نساجی خداحافظی کرده و در آخرین تمرین تیم حضور نداشت ، امشب به صورت غیرمنتظره هدایت تیم نساجی را در بازی برابر پیکان تهران بر عهده داشت .
وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت : من که چند دهه فوتبال حضور دارم تاکنون با وجود برخی مشکلاتی که برایم پیش آمد نتوانستم به درستی از خودم دفاع کنم و چنین روحیه ای نیز برای پاسخگویی به اتهاماتی که علیه ام مطرح بود ، نداشتم.
جلالی افزود : از این که یک مربی جوان توانست بخوبی از خودش دفاع کند از این کار خوشحال شدم و از کارش حمایت کردم چرا که تمام مطالبش در مورد باشگاه و مشکلات آن درست بود.
آقامعلم که به نظر می رسید دیگر قصد بازگشت به تیم نساجی را برای فصل آینده رقابت های فوتبال لیگ برتر ندارد ، گفت : من نساجی را در شرایطی تحویل گرفتم که به دلیل وجود برخی مشکلات حدود 7 تا 8 بازیکن آماده بازی بودند و توانستم با رایزنی با بازیکنان آنها را راضی به بازگشت به تیم کنم و در نیم فصل دوم نیز 20 امتیاز گرفتیم.
سرمربی نساجی مازندران افزود : امروز در شرایطی تیم نساجی را تحویل دادم که در رده دهم جدول قرار داریم و امتیازگیری ما در نیم فصل دوم هم مرهون حمایت تماشاگران بود.
جلالی که بازگشتش برای هدایت آخرین بازی نساجی با تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر همراه شده بود ، اظهار داشت : هواداران نساجی پشتوانه خوبی برای این تیم هستند و خاطرات خوبی را به همراه این هواداران خوب در نساجی در حضور نیم فصلی داشتیم که تکرار نشدنی است.
وی بازگشت مجددش به باشگاه نساجی را پس از خداحافظی اینستاگرامی ناشی از درخواست یکی از مالکان این تیم دانست و اظهار داشت : تیم نساجی با 2 مالک به صورت مشارکتی اداره می شود و قرارداد ما نیز با امضاء مشارکتی هر دو مالک است و به درخواست یکی از این مالکان ( رضا حدادیان ) برگشتم.
نساجی مازندران در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار