پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت تردد انواع تريلر،كاميون و کاميونت از محور کرج - چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 27 ارديبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يك طرفه خواهد بود. تمامی خودروها از ساعت 17 روز جمعه 27 اردیبهشت از رودهن به سمت امل مسدود و از ساعت 19 تا 24 بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 14 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ قدمي با اشاره به ممنوعيت تردد انواع تريلر،كاميون و کاميونت از محور کرج - چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 27 ارديبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، از یکطرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه تا 12 شب جمعه 27 اردیبهشت خبر داد.

پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر فردا 25اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه 28 اردیبهشت برقرار است.
بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود.
محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 تا 24 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه تا جمعه 27 اردیبهشت ممنوع است .
- همچنین تردد تمامی خودروها از ساعت 17 روز جمعه 27 اردیبهشت از رودهن به سمت امل مسدود و از ساعت 19 تا 24 بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.
 محور فیروزکوه
- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.
باران های رگباری به مازندران باز می گردد
هواشناسی استان مازندران نیز پیش از این طی اطلاعیه ای نسبت به بازگشت بارش های رگباری و احتمال جاری شدن روان آب برای روز های پایان هفته هشدار داد .
در اطلاعیه جوی هواشناسی آمده است که از عصر امروز تا روز پنج شنبه در ساعات بعد ازظهر و شب مردم استان شاهد بارش های رگباری به همراه رعد و برق و وزش نسبتا شدید باد خواهند بود که این وضعیت در ارتفاعات محسوس تر است.
همچین هواشناسی مازندران درباره رعد و برق هشدار جدی داد و از مردم خواست در این ساعات جوانب احتیاط را رعایت نمایند.
همچنین پیش بینی می شود دمای هوا مازندران در روزهای پیش رو تا پایان هفته تقریبا ثابت مانده و در ساعات شب شاهد کاهش نا محسوس دما باشیم.

  سه شنبه 1398/2/24 : صاف تا نیمه ابری در برخی نقاط با بارش های رگباری

چهارشنبه 1398/2/25 : صاف تا نیمه ابری در برخی نقاط با بارش های رگباری

پنجشنبه 1398/2/26 : صاف تا نیمه ابری جمعه 1398/2/27 : صاف تا نیمه ابری 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار