رئیس کمیته ملی المپیک با بیان صریح اینکه در مسائل فنی دخالت نمی کنیم، گفت: قهرمانان باید خود را با ضوابط و ساختار فدراسیون ها تطبیق دهند.
کد خبر: ۷۴۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 13 May 2019

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان صریح اینکه در مسائل فنی دخالت نمی کنیم، گفت: قهرمانان باید خود را با ضوابط و ساختار فدراسیون ها تطبیق دهند.

ایرنا، «سیدرضا صالحی امیری» درباره مسائل ایجاد شده پیرامون «حامد حدادی» بسکتبالیست مطرح کشورمان، اظهار داشت: مسائل حاشیه ای موجب آزار ورزش می شود. باید تلاش کنیم همه قهرمانان در حوزه های خود، حضوری فعال، باانگیزه و وحدت آمیز داشته باشند.
وی ادامه داد: در چند سال گذشته گاهی این شکاف ها به ما لطمه زده است. تلاش کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان این است که بتوانیم قهرمانان را به خانه خود برگردانیم. حدادی از خانواده بسکتبال است و باید برگردد؛ این امر در خصوص «کیانوش رستمی» در وزنه برداری هم صدق می کند.
رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است این موضوع نیاز به رسانه ای شدن ندارد و مساله درون خانواده ای است. ما، یعنی کمیته المپیک و وزارت ورزش آنها را حل و فصل می کنیم .
صالحی امیری تاکید کرد: دخالتی در امور فنی نداریم و تلاش می کنیم با دعوت از طرفین، مسائل را شنیده و در جهت حل مشکلات حرکت کنیم.
وی افزود: اکنون حامد حدادی در چارچوب شروطی که ما با همه قهرمانان داریم رفتار می کند.
رییس کمیته المپیک با اشاره به اینکه رفتاری خارج از چارچوب فدراسیون را نخواهیم پذیرفت، گفت: گاهی به طور طبیعی چالش های پیش می آید که عمیق نیست. برخی مواقع نقل قول ها و گاهی شایعات و فضا سازی هاست که باید مدیریت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار