رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه در رابطه با طرح دوشنبه‌های مهربانی در مدارس شهرستان، انجام این طرح را در راستای ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری و جمع‌آوری کمک در میان قشر دانش‌آموز عنوان کرد.
کد خبر: ۷۴۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 13 May 2019

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه در رابطه با طرح دوشنبه‌های مهربانی در مدارس شهرستان، انجام این طرح را در راستای ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری و جمع‌آوری کمک در میان قشر دانش‌آموز عنوان کرد.
 محمدحسین مرادی در جمع فعالان رسانه و شبکه‌های اجتماعی، با تأکید بر اهمیت دستگیری از نیازمندان، این امر را عامل کاهش نزول بلا و افزایش محبوبیت فرد نزد خداوند دانست و افزود: ما نسبت به نیازمندان بیگانه نیستیم و اگر هم نسبتی نباشد، همه انسان و همنوع هستیم و باید نسبت به هم احساس مسئولیت داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه، یکی از گام‌های اولیه در کمک به نیازمندان را شناسایی نیازمندان آبرومند برشمرد و گفت: وضعیت اقتصادی برخی از افراد حتی از مددجویان ما نیز پایین‌تر است اما به دلیل حفظ آبرو به ما مراجعه نمی‌کنند و بر ما است تا راهکاری برای شناخت این افراد بیابیم.

وی با اشاره بر ضرورت تشویق مردم به دستگیری از نیازمندان و شروع از خود برای اثرگذاری بیشتر، گفت: برخی افراد متمکن با رفتار و اقدام ما به این کار تشویق شوند و حرف ما در کنار عمل‌مان بر آنها اثرگذار باشد.

مرادی شناسایی افراد مطمئن و مورد اعتماد برای جمع‌آوری کمک‌ها را از دیگر اقدامات برای کمک به نیازمندان عنوان و به روش‌های نوین در ترغیب و تشویق به دستگیری از نیازمندان تأکید کرد و افزود: فضای مجازی یکی از روش‌های نوین است و در برخی مواقع، در راستای تأمین نیاز نیازمندان می‌تواند معجره‌ای خلق کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه، فضای مجازی را ظرفیت عظیمی برای کمک به نیازمندان برشمرد و استفاده از این فرصت را منوط به مدیریت آن دانست و خطاب به فعالان مجازی شهرستان گفت: کمیته امداد محتوای لازم جهت کمک به نیازمندان را تولید خواهد کرد و شما مسئولیت انتقال آن را به عهده بگیرید.

وی با اشاره به محرومیت شهرستان و اعتبار کم، از جمله اقدامات کمیته امداد شهرستان به تأمین آورده مسکن نیازمندان شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه محرومان شهرستان حتی توانایی پرداخت 4 میلیون تومانی سهم خود را هم نداشته‌اند، افزود: ما برای تأمین این مبلغ به بسیاری جاها مراجعه کردیم و سرانجام یک خیر، چهار میلیون سهم هر 15 نفر نیازمند شهرستان را تقبل کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه در رابطه با طرح دوشنبه‌های مهربانی در مدارس شهرستان، انجام این طرح را در راستای ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری و جمع‌آوری کمک در میان قشر دانش‌آموز عنوان کرد و افزود: با وجود محرومیت شهرستان، سال گذشته ما در این طرح رتبه اول را از نظر میزان جمع‌آوری کمک داشته‌ایم.

مرادی با اعلام آمادگی جهت پاسخگویی به شبهات مردم در حوزه اقدامات کمیته امداد شهرستان، گفت: همچنین ما این آمادگی را داریم تا در تمام حوزه‌هایی که مساعدت صورت گرفت، گزارش عملکرد شفاف ارائه کنیم و فعالان فضای مجازی جهت تنویر افکار عمومی آن را در کانال‌ها پخش کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار