استاندار مازندران گفت: 79 ميليارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش كشاورزي وصول شده است و لازم است با مديريت فرمانداران و همكاري جهاد كشاورزي اين اعتبارات عادلانه توزيع شود.
کد خبر: ۷۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 12 May 2019

استاندار مازندران گفت: 79 ميليارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش كشاورزي وصول شده است و لازم است با مديريت فرمانداران و همكاري جهاد كشاورزي اين اعتبارات عادلانه توزيع شود.

به گزارش ایسنا ، احمد حسين زادگان در ششمين جلسه قرارگاه بازسازي مناطق سيل زده استان با اشاره به اين كه دستگاه هاي ذي مدخل بايد بيش از زمان وقوع سيل به مسائل بازسازي اهتمام داشته باشند،گفت: با توجه به زمان بسيار اندک باقي مانده؛ سردهنه هاي كشاورزي بايد سريعا مرمت شود.

وی با بيان اين كه لايروبي كانال هاي زراعي امسال بايد انجام شود و هيچ توجيهي در اين مورد پذيرفتني نيست، خاطرنشان كرد: فرمانداران مسئول مستقيم پيگيري اين مهم هستند و جهاد كشاورزي نيز به طور جدي در اين خصوص همراهي و همكاري نمايد.

استاندار مازندران با تاكيد بر اين كه ديواره سازي رودخانه ها در اولويت كار دستگاه ها قرار گيرد، اظهار کرد: تعهدات دستگاه ها براي ديواره سازي كاملا احصاء و نسبت به تكميل كار اقدام لازم صورت گيرد.

حسين زادگان با بيان اين كه دستگاه ها صرفا منتظر اعتبارات ملي نباشند و كارها را با همت به پيش ببرند چرا كه بودجه در زمان خود تخصيص خواهد يافت، افزود: 79 ميليارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش كشاورزي وصول شده است و لازم است با مديريت فرمانداران و همكاري جهاد كشاورزي اين اعتبارات عادلانه توزيع شود.

استاندار، با توجه به تخريب بيش از 620 منزل مسكوني در دو سيل اخير ضمن قدرداني از اقدام سپاه در ساخت بخشي از اين واحدها، ابراز کرد: بايد از ظرفيت خيرين، فعالان اقتصادي، واحدهاي توليدي بزرگ و غیره براي كمک به كساني كه فاقد تمكن مالي هستند بهره گيري شود.

حسين زادگان تاكيد كرد: بيمه زمين هاي زراعي و باغات و منازل به طور جدي دنبال شود.

نماينده عالي دولت در مازندران با اشاره به اين كه آسيب رواني ايام سيل ماندگار است و بسياري از فعاليت هاي اقتصادي در اين مقطع تحت تاثير وقوع بحران قرار مي گيرد، گفت: بايد دست در دست هم بيش از زمان وقوع و حين بحران در دوره بازسازي تلاش و اهتمام كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار