کد خبر: ۷۴۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 12 May 2019

محمد کاظمی، قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: اگر ما در منطقه سقوط بودیم، سپیدرود هم با تمام قوا بازی می‌کرد تا حرفی پیش نیاید و روز گذشته شاهد یک فوتبال پاک بودیم.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپیدرود رشت در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر که با پیروزی ۳ بر یک شاگردان جلالی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود و بدون هیچ حرف و حدیثی هم به پایان رسید. ما با تمام توان بازی کردیم و شاهد یک فوتبال پاک بودیم.

وی درباره اینکه پیش از برگزاری این بازی برخی‌ها اعتقاد داشتند ممکن است نساجی به سپیدرود برای بقا در لیگ برتر کمک کند، گفت: کمک کردن اینطور نیست و باید به شکل دیگری حسن‌نیت خود را ثابت کنیم. اگر مسئولان زودتر به فکر سپیدرود می‌افتادند شاید الان وضعیت تیم این نبود و در لیگ برتر می‌ماند. باید مسئولان شرایطی فراهم می‌کردند که کار به هفته پایانی نکشد و بحث کمک هم پیش نیاید.

قائم‌مقام باشگاه نساجی افزود: مطمئن باشید اگر شرایط برعکس بود و ما در منطقه سقوط بودیم، سپیدرود هم با تمام قوا بازی می‌کرد تا حرفی پیش نیاید. باید به هر دو تیم تبریک گفت که شرافتمندانه بازی کردند و سپیدرود حتی می‌توانست برنده این بازی باشد. آنها موقعیت‌های زیادی مثل ما داشتند، اما خب ما بهتر استفاده کردیم و به برتری رسیدیم در حالی که آنها هم شایستگی پیروزی را داشتند و به عنوان یک شمالی دوست دارم سپیدرود در لیگ برتر بماند.

کاظمی درباره بازی بعدی نساجی مقابل پیکان تصریح کرد: با اینکه وضعیت ما در جدول مشخص است، اما مقابل پیکان هم با همه توان بازی می‌کنیم تا شخصیت تیمی خود را حفظ کرده باشیم. به هر حال این بازی آخرین دیدار خانگی ما است و هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند، به همین دلیل می‌خواهیم لیگ برتر را با شادی تمام کنیم.

وی درباره اینکه آیا کادرفنی فعلی فصل آینده هم هدایت نساجی را برعهده دارد یا خیر، عنوان کرد: با توجه به اینکه قرارداد فعلی آنها تا پایان فصل اعتبار دارد، هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست و باید اول شرایط بررسی شود. به زودی در این مورد جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و مسئولان باشگاه با اعضای کادرفنی صحبت می‌کنند. به هر حال ما هم مثل هر تیم دیگری مشکلات داریم و ممکن است هر کدام از طرفین موافق ادامه همکاری نباشند. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و پس از جلسه می‌توانیم در این مورد اظهارنظر قطعی کنیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی در پایان درباره اینکه پرداختی‌ها به اعضای تیم تا الان چگونه بوده، خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت: از پرداختی‌ها عقب هستیم یا جلو، تا الان همه تیم حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد دریافتی داشته‌اند و برخی‌ها هم بیشتر گرفتند. تلاش می‌کنیم تا پایان فصل پس از اعمال جرایمی که در جریان بازی‌ها صورت گرفت با همه تسویه حساب کنیم و مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار