با تلاش مامورین وزارت اطلاعات در استان مازندران باند مخوف پاشا خان منهدم و ابراهیم محمدیان شرور نوشهری که سرکرده باند در غرب مازندران بود
کد خبر: ۷۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 12 May 2019

با تلاش مامورین وزارت اطلاعات در استان مازندران باند مخوف پاشا خان منهدم و ابراهیم محمدیان شرور نوشهری که سرکرده باند در غرب مازندران بود کشته شد.

 جولان باند شرارت معروف به پاشاخان هندی در غرب مازندران دیگر تاب و تحمل مردم منطقه را به تنگ آورده و ورود به هنگام وزارت اطلاعات به تامین امنیت مردم و دفاع از حق مظلومین منجر به متلاشی شدن باندی مخوف شد.

پس از بررسی های اطلاعاتی توسط وزارت اطلاعات این باند شرارت به سرکردگی ابراهیم محمدیان که در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می کشید شب گذشته در عملیاتی کشته شد.

این باند شرارت که در تعقیب و گریز سربازان گمنام امام زمان(عج) و مامورین وزارت اطلاعات مبادرت به گشودن آتش اسلحه به سمت مامورین وزارت اطلاعات کرد در این درگیری مسلحانه فرد شرور کشته و ده نفر دیگر از اعضای باند دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات که همواره در چنین مواردی در کشور اجازه نداد تا افراد شرور جولان دهند و ناامنی در کشور فراگیر شود این بار نیز با درایت و تدبیر خاص توانست این باند را متلاشی و بار دیگر نشان دهد که مردم نگران امنیت و آرامش نباشند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با اقدامات چنینی همواره نشان دادند اجازه نمی دهند کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران بخواهد برای مردم نا امنی ایجاد کنند.

باند موسوم پاشاخان هندی در پرونده خود درگیری مسلحانه، سرقت، آدم ربایی و تجاوز به ناموس و خرید و فروش اسلحه و موادمخدر را دارد که متلاشی شدن این باند باعث رضایتمندی مردم منطقه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار