با توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی و سپاهان مقابل پدیده، تکلیف قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به هفته آخر کشیده شد.
کد خبر: ۷۴۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ 11 May 2019

تراکتورسازی 1-1 پارس جنوبی جم

دیدار دو تیم تراکتورسازی و پارس جنوبی جم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک تبریز تیم های تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم در سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 21:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه تسوای یک بر یک به پایان رسید و تراکتورسازی  سهمیه آسیایی را از دست داد.

گل های این دیدار توسط ایمان سلیمی در دقیقه 22 برای تیم تراکتورسازی و روح اله سیف الهی در دقیقه 77 برای پارس جنوبی جم به ثمر رسید.

تیم داوری: داور: وحید کاظمی/کمک ها: آرمان اسعدی – یعقوب حجتی/ کمک داوران اضافی: پیام حیدری – عبدالنبی پورخلف/ داور چهارم: هیوا بهمنی

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز

محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مسعود شجاعی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان حاج صفی ( از دقیقه 58- احمد موسوی)، اکبر ایمانی، ایمان سلیمی و ساسان انصاری

سرمربی: جرج لیکنز

پارس جنوبی جم

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میرهادی میرجوان، محمد نوری، مجید علیاری ( از دقیقه 40 - روح اله سیف الهی)، میثم نقی زاده، سید محمد ستاری، شهرام گودرزی، حسین پورامینی و سعید محمدفرد

سرمربی: مهدی تارتار

دقایق حساس:

دقیقه 7: ارسال بازیکن تراکتورسازی از طریق کرنر به ایمان سلیمی در داخل محوطه جریمه پارس جنوبی جم رسیده و توپ با ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه 16: حرکت سریع و شوت سوگیتا از داخل محوطه جریمه تیم میهمان با بازیکن تیم پارس جنوبی جم برخورد کرده و راهی کرنر شد.

دقیقه 22: (گل تیم تراکتورسازی) پاس تماشایی و هوایی مسعود شجاعی از داخل محوطه جریمه پس از عبور از روی سر بازیکنان به ایمانی سلیمی رسیده و این بازیکن با ضربه سر به زیبایی گل تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 3+45: ارسال سوگیتا از سمت چپ زمین مسابقه به دانیال اسماعیلی فر در سمت راست رسیده و ضربه این بازیکن به صورت خطرناک از بالای دروازه رحمان احمدی راهی بیرون شد.

دقیقه 53: محمد نوری با پاس در پشت مدافعان تیم تراکتورسازی صاحب موقعیت حساس شده ولی با وجود خروج اشتباه محمدرضا اخباری نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 57: مجتبی لطفی از داخل محوطه جریمه تیم تراکتورسازی تبریز به سمت دروازه محمدرضا اخباری شوت زنی کرد که این دروازه بان با عکس العمل زیبایی مانع گلزنی شده و توپ را از بالای دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 74:اکبر ایمانی با شوت از راه دور پشت محوطه جریمه قصد گلزنی داشته که توپ در دستان رحمان احمدی قرار گرفت.

دقیقه 77: (گل تیم پارس جنوبی جم) روح اله سیف الهی از طریق ضربه پنالتی صاحب موقعیت خساس شده بود که شوت این بازیکن بر خلاف جهت حرکت محمدرضا اخباری وارد دروازه شد.

پرسپولیس  یک - ماشین‌سازی تبریز صفر (ورزشگاه آزادی)

داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: حسن ظهیری و محمد هاشمی‌نسب
اخطار: محمدحسین کنعانی زادگان(ماشین سازی)، مهدی شیری(پرسپولیس)، مهدی ترابی(پرسپولیس)
کارت قرمز:
گل: چای کویتونگو (برای ماشین سازی در دقیقه8)، علی علیپور(برای پرسپولیس در دقیقه 81)
ترکیب پرسپولیس: 
بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(سروش رفیعی 70)، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور

ترکیب ماشین سازی:فرناندو دخسوس،محمد حسین کنعانی،فرید بهزادی کریمی،مسیح زاهدی،سید محمد خرم‌الحسینی(رضا عبدی 86)،عزیز معبودی،احمدرضا زنده روح،سعید مهری،چای کویتونگو( احسان تاییدی 29)، محسن یوسفی(فرشاد سالاورند64)،محمد اهل شاخه

 

پرسپولیس در خانه و در حضور بیش از ۵۷ هزار تماشاگر مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد. با این تساوی سرنوشت قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. سپاهان هم با وجود مساوی مقابل پدیده همچنان برای قهرمانی شانس دارد.
سرخپوشان تهرانی در هفته آخر در شهر جم بوشهر به مصاف پارس جنوبی می‌رود و سپاهان میزبان تیم سقوط کرده استقلال خوزستان است. پرسپولیس در صورت برد در هفته پایانی سومین قهرمانی متوالی اش را در لیگ برتر جشن می‌گیرد.
استقلال با توقف مقابل صنعت نفت آبادان از کورس قهرمانی خارج شد و مثل پدیده دیگر شانسی برای قهرمان شدن ندارد.
در انتهای جدول هم سپیدرود با شکست سنگین مقابل نساجی یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد و نفت مسجدسلیمان هم یک امتیاز از پیکان گرفت تا همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار