در پرونده ای که از مدتی قبل در پلیس تهران تشکیل شده است زنی فالگیر به اداره پلیس رفت و از دو دختر جوان به اتهام سرقت اموال قیمتی خانه اش شکایت کرد.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 11 May 2019

در پرونده ای که از مدتی قبل در پلیس تهران تشکیل شده است زنی فالگیر به اداره پلیس رفت و از دو دختر جوان به اتهام سرقت اموال قیمتی خانه اش شکایت کرد.

دختر جوان که برای بخت گشایی به زن فالگیری مراجعه کرده بود وقتی فهمید پسر مورد علاقه اش با دختر دیگری ازدواج کرده است با همدستی یکی از دوستانش نقشه سرقت از خانه فالگیر را طراحی و اجرا گرد۔

 به گزارش جوان بسیاری از افراد برای حل مشکلات خود دست به دامن فالگیران می شوند غافل از اینکه آنها اگر قادر به حل مشکلات دیگران بودند راهی برای نجات خود از حرفه فالگیری پیدا می کردند.

 در پرونده ای که از مدتی قبل در پلیس تهران تشکیل شده است زنی فالگیر به اداره پلیس رفت و از دو دختر جوان به اتهام سرقت اموال قیمتی خانه اش شکایت کرد.

 وی گفت: وضع مالی خوبی دارم و سال های زیادی است به صورت تنهایی در خانه ام در یکی از خیابان های شمالی تهران زندگی می کنم. مدتی قبل از طریق یکی از دوستان با دختر جوانی به نام شیلا که دانشجو است آشنا شدم. او به خانه‌ام می رفت و آمد داشت که فهمیدم در دانشگاه با پسر جوانی رابطه دوستی دارد و به او علاقه پیدا کرده و دوست دارد با همکلاسی اش ازدواج کند. سعی کردم او را راهنمایی کنم و به همین سبب رفت و آمدش به خانه من زیاد شد تا اینکه امروز با یکی از دوستانش که او هم دختر جوانی بود به خانه من آمدند. به گفته خودش برای قدردانی از من جعبه شیرینی آورده بود که وقتی خوردم سرم گیج شد و کم کم بی هوش شدم چند ساعت بعد در حالی که تلفن خانه‌ام زنگ می خورد به هوش آمدم. یکی از دوستانم پشت خط بود. از او درخواست کمک کردم و او هم مرا به بیمارستان منتقل کرد که متوجه شدم دختر جوان و دوستش مرا با شیرینی مسموم بی‌هوش کرده و همه طلا و جواهرات، پول ها و اموال گرانقیمتی را سرقت کرده‌اند.

 

با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای بررسی وارد عمل شدند. در حالی که بررسی های حکایت از این داشت شاکی در خانه اش فالگیری می کند مأموران دریافتند شیلا از مدتی قبل برای فالگیری به خانه زن پولدار رفت و آمد داشته است.

 

بنابر این مأموران شیلا و دوستش را به عنوان مظنونان حادثه تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه مدتی قبل او را دستگیر کردند

 

متهم در بازجویی ها به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش به نام مهراوه اعتراف کرد. پس از این مأموران مهراوه را هم بازداشت کردند. چند روز قبل دو متهم برای تحقیق به دادسرا منتقل شدند.

 

شیلا در شرح ماجرا گفت: من دانشجو هستم و یکسال قبل با یکی از همکلاسی هایم به نام احمد آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و من هم عاشق او شدم تا اینکه پیشنهاد ازدواج داد. خیلی خوشحال بودم که قرار بود با احمد ازدواج کنم و حتی موضوع را به خانواده ام نیز در میان گذاشتم و آنها هم قبول کردند أحمد به خواستگاری ام بیاید. در حالی که در انتظار روز خواستگاری به سر می بردم متوجه شدم احمد علاقه اش به من کمتر شده و سعی می کند ارتباطش را با من کم کند. خیلی ناراحت بودم و دوست داشتم هر طوری شده احمد راز دست ندهم تا اینکه یکی از دوستانم زن فالگیری را به من معرفی کرد و گفت او مشکل مرا حل می کند. وقتی پیش زن فالگیر رفتم مدعی شد که طلسم شده ام و برای اینکه طلسی مرا بشکند و بختم باز شود ۳میلیون تومان از من گرفت. زن فالگیر گفت به زودی احمد به سراغم می آید و روز خواستگاری را تعیین می کند، اما خبری از احمد نشد. وقتی او به صورت کامل ارتباطش را با من قطع کرد دوباره به سراغ زن فالگیر رفتم و به او گفتم احمد ارتباطش را با من قطع کرده و باید پولی که به او داده ام به من پس دهد. زن فالگیر دوباره مرا فریب داد و مقدار دیگری پول از من گرفت و قول داد که این بار احمد به خواستگاری من می آید.

 

وی ادامه داد. چند روزی گذشت تا اینکه فهمیدم احمد به خواستگاری دختر دیگری رفته است که خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم از زن فالگیر انتقام بگیرم. به همین خاطر موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و به بهانه اینکه زن فالگیر بخت دوستم را باز کند به خانه او رفتیم قبل از رفتن یک جعبه شیرینی خامه‌ای خریدم و شیرینی ها را آغشته به مواد بیهوشی کردم. وقتی پیش او رفتم مدعی شدم که احمد به خواستگاری ام آمده و برای تشکر از او شیرینی خریده ام. او شیرینی را خورد و بی هوش شد و ما هم اموالش را سرقت کردیم.

 

وی در پایان گفت: از آنجایی که شاکی رمال و فالگیر بود فکر نمی کردیم از ماشکایت کند.

 

همدست شیلا هم در بازجویی ها حرف های دوستش را تأیید کرد.

 

تحقیق از متهمان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار