تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد. همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 17روز جمعه 20 اردیبهشت الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 08 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه گفت: تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه 21 اردیبهشت یک طرفه است.

براساس این گزارش، سرهنگ علیرضا قدمی در گفت و گو یی افزود: محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا 6 صبح شنبه 21 اردیبهشت برقرار است.
وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 20 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: در 3 روز اینده تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
فرمانده پلیس راه مازندران همچنین گفت: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( 19 و 20 اردیبهشت ) از محور هراز ممنوع است.
وی ادامه داد: رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
روزانه به طور متوسط حد‌ود 20 هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می شود.
 وضعیت جوی پایان هفته در مازندران
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران ، دمای هوای استان طی امروز و فردا افزایش می یابد به طوریکه در روز پنجشنبه پیش بینی می شود دمای هوا به 32 درجه سانتی گراد برسد.
همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی، از شب جمعه با ورود سامانه جدید شرایط جوی مازندران به سمت سرد و خنک می رود و دمای هوا اندکی کاهش می یابد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار