مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در دیدار با محمدرضا تباکی قلعه سری فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 400 خانوار گلوگاهی زیرپوشش این بیمه شدند، گفت: بیش از 100 خانوار در این شهرستان جزء مستمری‌بگیران این صندوق هستند.
کد خبر: ۷۴۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 07 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان اظهار داشت: دوهزاروچهارصد خانوار گلوگاهی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستائیان مازندران بهره مند شدند.

بهره مندی 2400 خانوار گلوگاهی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی مازندران+تصاویر
 

براساس این گزارش، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در دیدار با محمدرضا تباکی قلعه سری فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 400 خانوار گلوگاهی زیرپوشش این بیمه شدند، گفت: بیش از 100 خانوار در این شهرستان جزء مستمری‌بگیران این صندوق هستند.

بهره مندی 2400 خانوار گلوگاهی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی مازندران+تصاویر
 

ابلاغ سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها، دیدار با امام جمعه گلوگاه، دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه، حضور در جلسه ستاد راهبردی بیمه روستاییان و عشایر گلوگاه با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، بهداشت و درمان و کارگزاران شهرستان، هماهنگی برای حضور در جلسه شوراها، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دستاوردهای سفر یک روزه به شهرستان گلوگاه بوده است.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار