در بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سطح اساتید و واحدهای استان مازندران که در چالوس برگزار گردید ، دکتر سیدمهدی احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهردار شهرستان نکا در رشته ی ترتیل موفق به کسب رتبه نخست گردید .
کد خبر: ۷۳۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 27 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، در بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سطح اساتید و واحدهای استان مازندران که در چالوس برگزار گردید ، دکتر سیدمهدی احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهردار شهرستان نکا در رشته ی ترتیل موفق به کسب رتبه نخست گردید .

مقام اول شهردار نکا در مسابقات قرآن دانشگاههای آزاد مازندران
 

متن لوح تقدیر به شرح زیل است:

هُوَ الشَّکورْ

إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ

جناب آقای سید مهدی احمدی
قرآن سرچشمه ای است که تمامی بندگان حضرت دوست با فهم دقیق آن سراپا غرق نور می شوند و شاگردان خوب قرآن هم با عمل به آیات شریفه ی آن ، زمزمه ی معنادار آن کلام شیرین را بر زبان خود جاری می سازند و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می نمایند . بسیار خرسندیم از اینکه در بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت که در سطح اساتید واحدها و مراکز سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی واحد چالوس برگزار گردید ، موفق به کسب رتبه ی اول در رشته ی ترتیل شده اید .

بدینوسیله این لوح سپاس را همراه با خالصانه ترین دعاها تقدیم وجود ذیبعودتان می نماییم و از درگاه ایزد منان همنشینی با قرآن و عترت را در دو سرا برایتان مسئلت داریم.

دکتر یوسف تقی پور
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر محمد صالحی
رئیس شورای قران و عترت

دکتر حسین منصوریان سرخگریه
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار