برنامه‌های «ماه خدا» و «دعوت» ویژه برنامه‌های سحر و افطار شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 26 April 2019

، شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده که یکی از این برنامه‌ها «ماه خدا» است که قرار است ویژه برنامه سحرگاهی این شبکه باشد.

بنا بر این گزارش، «ماه خدا» امسال به روال گذشته با اجرای «حسن سلطانی» روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیماست که در سحرهای ماه مبارک رمضان با اجرای حسن سلطانی و جمعی از مؤلفان، شاعران، ادیبان و گویندگان برجسته کشور به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه با ساختاری متفاوتی زنده هر شب ساعت ۲:۳۰ بامداد آغاز شده و تا اذان صبح ادامه می‌یابد.

دعای سحر، دعای ابوحمزه ثمالی، ادعیه روزها، مناجات، آوازهای عرفانی، مباحث کارشناسی و تفسیر سوره غافر توسط آیت الله جوادی آملی از بخش های برنامه سحرگاهی ماه خدا است.

همچنین پس از پخش اذان صبحگاهی، ترتیل قرآن در قالب برنامه «ثقلین» حوالی ساعت ۶ به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش فارس، شبکه یک سیما همچنین برای لحظات افطار نیز برنامه «دعوت» را تدارک دیده است. این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۲۵ به صورت زنده از فرهنگسرای خاوران به صورت زنده پخش خواهد شد.

این برنامه با حضور مردم و زوج‌های جوان همراه خواهد بود و اجرای آن نیز بر عهده و مجری آن حجت‌الاسلام برهمایی است.

برنامه گفت‌وگو محور «این شب‌ها» با اجرای «مجید یراقبافان» نیز در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.

پخش سخنرانی مراجع عظام تقلید هر شب قبل از بخش خبری ساعت 21 و همچنین درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی هر روز ساعت 18:30 از دیگر برنامه‌های شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار