بازی همزمان تا نیمه اول / الدوحیل 1 العین 0 / صعود آبی‌ها سخت شد
جووینکو با شوت تماشایی دروازه استقلال را باز کرد، اما الهلال به دلیل ۱۰ نفره شدن کار سختی در ادامه مسابقه برای حفظ نتیجه داشت.
کد خبر: ۷۳۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 23 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، شفر و مامیچ سرمربیان دوتیم استقلال و الهلال در جریان بازی بارها به تصمیم‌های داور ژاپنی معترض شدند. در نیمه اول حتی فرهاد مجیدی و شفر به داور معترض شدند.

در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C، استقلال ایران در امارات مهمان الهلال عربستان بود. این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

سباستین جووینکو (۵۰) برای الهلال گلزنی کرد. همچنین در دقیقه ۵۲ نواف العابد با دریافت کارت زرد دوم و گرفتن کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

با این حساب، الهلال ۹ امتیازی شد و گام بلندی برای صعود برداشت و استقلال با ۴ امتیاز شانس خود برای صعود به مرحله بعد را کاهش داد.

الهلال در دقیقه ۵۳ مسابقه با اخراج نواف ۱۰ نفره شد.

(گل الهلال) دقیقه ۵۰: نواف العابد با عبور از بین مدافعان استقلال تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و به جووینکو، ستاره ایتالیایی تیمش پاس داد که این بازیکن با شوت روی پای تماشایی، توپ را بدون چرخش به تور دروازه چسباند

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، گادوین منشا و امید نورافکن

 

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد جحفالی، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالمالک الخیبری، دگنگ، نواف العابد، کارلوس ادواردو، جوینکو و گومیس

کارت زرد:
گادوین منشا (دقیقه ۱۵) و محمد دانشگر (۳۰) داریوش شجاعیان (۱+۴۵) از استقلال

نواف العابد (۲۵) محمد البریک (۴۸) از الهلال

کارت قرمز: نواف العابد (۵۲) از الهلال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار