کد خبر: ۷۳۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 21 April 2019

فرمانده انتظامی ساری، از کشف اموال سرقتی به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ناصر علی صفرپور اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقین، مجرمان سابقه دار طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخفیگاه سارقان و مجرمان این منطقه موفق به کشف ۲ دستگاه پمپ آب، دو دستگاه کف کش، یک دستگاه موتور روبین، دو دستگاه کولر اسپیلت، یک دستگاه تیلر کشاورزی، چهار تخته فرش، یک دستگاه تلویزیون، سه دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه یخچال و… مجموعاً به ارزش ۴ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ صفرپور از دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر و کشف مجموعاً ۲ کیلو گرم مواد مخدر و مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و برقراری نظم، آسایش و آرامش برای مردم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار