مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که هم اکنون باران در اکثر محورهای استان در حال باریدن است و پدیده مه گرفتگی به خصوص در جاده های کوهستانی مشاهده می شود.
کد خبر: ۷۳۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 20 April 2019

محمد زمان براری گفت که بارش خفیف برف در محور کندوان از پل زنگوله تا تونل کندوان در حال باریدن است و در محدوده هزارچم نیز مه غلیظ وجود دارد.
وی افزود: در محور هراز نیز از پلور تا امام زاده هاشم در محدوده مازندران و تا آبعلی در محدوده استان تهران بارش مقطعی برف همراه با پدیده مه گرفتگی مشاهده می شود.
به گفته او در محدوه پارک جنگلی تا سه راهی چلاو محور هراز بارش باران وجود دارد و سطح جاده در این محور لغزنده است.
براری با بیان اینکه بارش باران از شهر قائمشهر تا کارسالار در محور سوادکوه در حال باریدن است، افزود: در باقی این محور پدیده خاصی مشاهده نمی شود.
کارشناس راهداری مازندران با اشاره به اینکه محور کیاسر بارش باران مشاهده می شود اعلام کرد: اکثر محورهای ساحلی استان نیز بارش باران در حال باریدن است.
براری با بیان اینکه ترافیک در محور ساری به قائمشهر و بابل به قائمشهر پر حجم است، افزود: در باقی جاده های استان تردد به صورت عادی و روان می باشد.
وی گفت: بر اساس هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران و برف تمامی یگان های امدادی راهداری تا اواخر هفته در حال آماده باش قرار دارند.
براری با اشاره به اینکه اکثر جاده های مازندران در این ایام لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.
استان مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی است که سه هزار و حدود بیش از یک هزار کیلومتر از آن محور های مواصلاتی کوهستانی هستند.
قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش سه تا 6 درجه ای دما همراه است تا اواخر هفته مهمان این خطه شمال کشور خواهد بود.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار