تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز جمعه به مصاف تیم پدیده مدعی رفت و با تک گل مجتبی ممشلی روی پاس محمد نظری در دقیقه 46 به یک برد شیرین رسید.
کد خبر: ۷۳۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 19 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز جمعه به مصاف تیم پدیده مدعی رفت و با تک گل مجتبی ممشلی روی پاس محمد نظری در دقیقه 46 به یک برد شیرین رسید.

 مصاف دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت که با پیروزی یک گله شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.

این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار شده بود، نیمه اول نسبتاً متعادلی داشت و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنند و نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با گل همراه بود و در دقیقه ۴۶ محمد ممشلی روی پاس گل محمد مهدی نظری از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه پدیده را باز کند و نتیجه بازی را یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی رقم بزند.

در ادامه تلاش‌های شاگردان یحیی گل محمدی برای به تساوی کشاندن نتیجه ثمری نداشت و نساجی هم از موقعیت‌های خود استفاده نکرد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نساجی پایان یابد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

آخرین پیروزی نساجی در هفته نوزدهم رقم خورده بود که با نتیجه دو بر صفر فولاد خوزستان را شکست داده بود.

در حاشیه :

در دقیقه ۳۳ بازی تماشاگران با شعار (اولادی روحت‌شاد) یاد و نام بازیکن فقید قائمشهری را زنده نگه داشتند.

*قبل از آغاز بازی، مدیران باشگاه و تیم نساجی و همچنین خیل هواداران نساجی در این مراسم شرکت کردند.

*یکی از هواداران تیم فوتبال نساجی با نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ورزشگاه حاضر شد.

 تیم نساجی با این برد 29 امتیازی شد و به رتبه نهم جدول رسید .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار