رئیس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 17 April 2019

سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی در محورهای مواصلاتی و راه‌های استان به اجرا در آمده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، افزود: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه از از محورهای کرج- چالوس هراز، فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی از محدودیت تردد در محور کرج- چالوس خبر داد و با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همین روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان این که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، خاطرنشان کرد: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه یکم اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا تا ۲۴ روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه در این محور ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی در ادامه اذعان داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه یکمازردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با شاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه – قائم شهر، گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهایحاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال (محور فیروزکوه به قائم شهر) و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب (محور قائم شهر به فیروزکوه) ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار