پیشکسوتان و قهرمانان مدال آور ورزش مازندران درگلریزان کمک به سیل زدگان شرکت کردند .
کد خبر: ۷۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 15 April 2019

پیشکسوتان و قهرمانان مدال آور ورزش مازندران درگلریزان کمک به سیل زدگان شرکت کردند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مراسم که با میدانداری " علیرضا ارجین " باستانی کار و دارنده چندین نشان قهرمانی جهان وآسیا در گود زورخانه " شهید جبرئیل نیاکی آمل " برگزار شد , حدود 420 میلیون رسال کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل زدگان کشور جمع آوری و تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان آمل شد.

در این گلریزان، قهرمانان و پهلوانان نامی و سردار آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور , صنف اتحادیه قصابان و آحاد مردم شهرستان آمل مشارکت داشتند.

گلریزان ورزشکاران ادامه دارد

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور دراین آیین از اقدام ارزشمند دست اندرکاران این اقدام ارزشی و ورزشی قدردانی کرد وگفت: از زمان وقوع سیل ویرانگر در استانهای غربی وشمالی کشور، تاکنون گلریزان با میدانداری ورزشکاران در استانهای تهران، کرمانشاه، همدان و مازندران برگزار شده است.

سردار داود آذرنوش افزود: این اقدام جوانمردانه وپهلوانی که در خون و رگ ورزشکاران ایرانی درجریان هست، تا حدود 2 ماه آینده وبه ترتیب در دیگر استانهای کشور نیز ادامه خواهد داشت.

وی، هدف از این اقدام را همبستگی و همراهی بالای جامعه ورزش کشور با همکاری فدراسیون ها وهیات ورزشی استانها ودیگر اقشار مردم در حمایت از هموطنان سیل زده بیان کرد و یادآورشد، این امید هست که با مشارکت جامعه ورزشکاران وجمع آوری کمک های مورد نیاز خانواده های سیلزده، بخشی از کم وکاستی های آن در تامین مایحتاج اولیه زندگی تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار