نساجی مازندران هم‌اکنون بعد از صنعت‌نفت و ماشین‌سازی که ۱۵ مساوی در ۲۵ هفته سپری شده داشته‌اند با ۱۴ مساوی رکورددار مساوی است و به نظر می‌رسد تیم نساجی با مربیگری مجید جلالی فقط برای نباختن بازی می‌کند نه بردن!
کد خبر: ۷۳۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵ 15 April 2019

نساجی مازندران هم‌اکنون بعد از صنعت‌نفت و ماشین‌سازی که ۱۵ مساوی در ۲۵ هفته سپری شده داشته‌اند با ۱۴ مساوی رکورددار مساوی است و به نظر می‌رسد تیم نساجی با مربیگری مجید جلالی فقط برای نباختن بازی می‌کند نه بردن!
تیم نساجی مازندران ۴۳۰ دقیقه است در بازی‌های لیگ برتر گل نزده است! آخرین بازی که این تیم موفق به گلزنی شد در دقیقه ۲۰ بازی با پرسپولیس بود که ضربه محمدمهدی نظری وارد دروازه شاگردان برانکو شد.
کمی ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و همچنین عدم استفاده از موقعیت‌ها دلیل اصلی عدم گلزنی تیم نساجی در بازی‌های اخیر بوده است. این تیم هم‌اکنون بعد از صنعت‌نفت و ماشین‌سازی که ۱۵ مساوی در ۲۵ هفته سپری شده داشته‌اند با ۱۴ مساوی رکورددار مساوی است و به نظر می‌رسد تیم نساجی با مربیگری مجید جلالی فقط برای نباختن بازی می‌کند نه بردن!
مجید جلالی در بازی‌های دور برگشت تنها در یک بازی پیروزی را برای نساجی به ارمغان آورده است؛ در بازی با فولاد که نساجی با دو گل پیروز شد. به جز این پیروزی، پیروزی دیگری در کارنامه تیم نساجی به ثبت نرسیده است. دو باخت و ۷ مساوی! حاصل تلاش شاگردان مجید جلالی در دیگر بازی‌ها بوده که نمی‌تواند کارنامه شگفت‌انگیزی باشد. نساجی با مجید جلالی یک‌سوم امتیازات را به دست آورده و دوسوم امتیازات را از دست داده در حالی که در تعطیلات زمستانی هم بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کرده است.
نبردن ایراد تیم مجید جلالی در پیکان هم بود. او به دلیل نبرد‌های متعدد در پیکان از رهبری این تیم کنار گذاشته شد و می‌بینیم این نقیصه در نساجی نیز همراه او است. مجید جلالی که بیشتر نوید فوتبال فردا می‌دهد ۵ هفته فرصت دارد در روند نتیجه گیری تیم نساجی تغییر ایجاد کند. او و تیمش به شرط این باور که در فوتبال ۳ امتیازی مساوی با باخت تفاوت چندانی ندارد می‌توانند در هفته‌های آتی برای برد بازی کنند.
نساجی در اولین فصل حضور در لیگ برتر می‌تواند با بقا از عملکرد خود دفاع کند، اما با توجه به هزینه‌هایی که متحمل شد و نفراتی که در اختیار گرفت می‌توانست در نتیجه گیری خیلی بهتر از این‌ها عمل کند. نتایج بازی‌های نساجی در دور برگشت از این قرار است:
ذوب‌آهن صفر- نساجی مازندران صفر
نساجی مازندران یک- تراکتورسازی یک
پارس جنوبی جم ۳- نساجی مازندران یک
نساجی مازندران ۲- فولاد خوزستان صفر
نفت مسجدسلیمان ۲- نساجی مازندران ۲
نساجی مازندران یک- پرسپولیس یک
استقلال یک- نساجی مازندران صفر
سایپا صفر- نساجی مازندران صفر
نساجی مازندران صفر- سپاهان صفر
ماشین‌سازی صفر- نساجی مازندران صفر
تعداد بازی: ۱۰
تعداد برد: ۱
تعداد باخت: ۲
تعداد تساوی:۷
امتیاز کسب شده: ۱۰ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن
میانگین کسب امتیاز از هر بازی: ۱
منبع: خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار