جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف 2 میلیارد و 700 میلیونی لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای خارجی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 12 April 2019

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف 2 میلیارد و 700 میلیونی لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای خارجی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

 حسن مفخمی شهرستانی، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف پرونده های کلان جرایم اقتصادی از اولویت های ماموریتی پلیس آگاهی استان است که در این ارتباط و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و غیر مجاز، اقدانات ویژه اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی متهمان و کشف کالای قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی متهمان به قاچاق کالا دریافتند، این افراد با اجاره منزلی مسکونی کالای غیر بهداشتی و داروهای فاقد هرگونه اسناد و مدارک را در آنجا دپو و در فرصت های مختلف آنها را توزیع می کنند.

مفخمی با اشاره به هماهنگی های قضائی از بازدید محل دپوی قاچاق کالا با حضور کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: در بازدید از محل دپوی قاچاق کالا بیش از 21 هزار و 700 عدد انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشی غیر مجاز کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کالاها پس از کشف و ضبط به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

مفخمی با اشاره به این که متهمان این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و بسیج همه امکانات در صحنه خواهد بود.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار