برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان
تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد از سد نماینده عربستان عبور کند. گل اول با ضربه عالی خلیل زاده 19 بازیکن مازنی زده شد و گل دوم پرسپولیس به الاهلی روی ضربه ی زیبای علی علیپور 48 دیگر بازیکن مازندرانی این تیم به ثمر رسید.
کد خبر: ۷۳۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 09 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد با درخشش و گلزنی بازیکنان مازندرانی اش از سد نماینده عربستان عبور کند.
براساس این گزارش، در هفته سوم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D. این رقابت‌ها، پرسپولیس در سومین دیدارش از ساعت ۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه خانگی الوصل به نام زعبیل، به مصاف الاهلی عربستان رفته است. با توجه به دو امتیازی بودن پرسپولیسی‌ها آن‌ها نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتد .

تیم پرسپولیس با ارائه نمایشی کم نقص موفق به کسب برتری شد. در نیمه اول شجاع خلیل زاده با قیچی زیبا و تماشایی دروازه العویس را باز کرد و در نیمه دوم نیز علی علیپور گل زد تا پرسپولیس به اولین بردش در لیگ قهرمانان 2019 برسد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه اول با سوپرگل شجاع خلیل زاده در دقیقه ۱۹ با ضربه ای آکروباتیک و تماشایی از حریف پیش افتادند و این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

در ابتدای نیمه دوم با ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد در ادامه محمد نادری توپ را به روی دروازه فرستاد و توپ با پاس نوراللهی به علیپور رسید و او گل دوم را در دقیقه ۴۷ زد.

 گل اول با ضربه عالی خلیل زاده بازیکن مازنی زده شد و گل دوم پرسپولیس به الاهلی روی ضربه ی زیبای علی علیپور دیگر بازیکن مازندرانی این تیم به ثمر رسید.

شاگردان برانکو که پیش از این یک تساوی و یک باخت در کارنامه خود داشتند، با این برد 4 امتیازی شدند و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به السد، اما به دلیل شکست در بازی رودر رو در رده سوم قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه پاختاکو و السد به تساوی دو بر دو رسیدند تا تیم ازبکستانی با 5 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

الاهلی عربستان هم با 3 امتیاز قعرنشین است.

 هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2019
ساعت 20:00، سه شنبه، 20/1/97
ورزشگاه زعبیل، تماشاگر: 1878
تیم داوری: کیمورا هیرویوکی، اوچی شینجی، تاکاگی تاکومی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند
محمد نادری
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
بشار رسن (61 - بودیمیر)
مهدی ترابی (85- علی مصلح)
علی علیپور (95- محسن ربیع خواه )

ترکیب الاهلی

محمد العویس
حسین عبدالغنی
آدریان سانتوس
عبدالباسط هندی
سعید المولد
پابلو دیاز
نوح الموسی
عبدالرحمان غریب
عبدالفتاح عسیری (85- مهند عسیری)
عمر السومه
جانینی

کارت زرد- بشار رسن و بودیمیر از پرسپولیس

حسین عبدالغنی و سعید الموالد از الاهلی

شرح گل:  پرسپولیس 1 الاهلی 0 (شجاع خلیل زاده): پرتاب اوت مهدی شیری به درون محوطه جریمه با فعل و انفعالاتی همراه شد و شجاع خلیل زاده با ضربه آکروباتیک موفق شد دروازه را باز کند.

پرسپولیس 2 الاهلی 0 (علی علیپور): ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد. در ادامه محمد نادری توپ را به روی دروازه فرستاد و توپ با پاس نوراللهی به علیپور رسید و او گل دوم را هم زد.

دقایق حساس:

دقیقه 20: شوت استثنایی احمد نوراللهی از فاصله زیاد از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 33: شوت تابارز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: پاس رو به عقب شجاع خلیل زاده اشتباه بود و باعث شد عمر سوما در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما خروج بیرانوند مانع از گلزنی الاهلی شد.

دقیقه 37: بازیکنان الاهلی روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شدند. ضربه جانینی به سوما رسید و شوت او به تیر دروازه خورد تا دروازه پرسپولس همچنان بسته بماند.

دقیقه 46: قریب پس از دریبل بازیکن تیم پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه مهاجم الاهلی را بیرانوند به زیبایی سیو کرد.

دقیقه 50: شوت احمد نوراللهی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 58: شوت حسین عبدالغنی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 64: شوت دیدنی و کات دار مهدی ترابی با واکنش العویس راهی کرنر شد.

دقیقه 67: شوت عبدالفتاح عسیری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 80: تابارز تلاش کرد تا با ارسال پاس سوما را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما آمل فوق العاده کمال مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۹۳: سانتر حسین عبدالغنی و ضربه سر عمر سوما در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

شرح نیمه اول:

در آغاز بازی دو تیم مشغول محک زنی یکدیگر بودند. در همان ابتدا مشخص شد که پرسپولیس تغییراتی در خط میانی دارد و البته الاهلی نیز با دو مهاجم بازی می کند. هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی و پرتاب های اوت برنامه ویژه ای داشتند اما این تیم پرسپولیس بود که با استفاده از پرتاب اوت بلند مهدی شیری موفق شد به گل برسد. شجاع خلیل زاده که گل استثنایی را به ثمر رساند، چند دقیقه بعد با یک پاس کم جان، دروازه تیم خودی را در خطر انداخت اما خروج بیرانوند مانع از گلزنی حریف شد. بیرانوند همچنین چند سیو خوب دیگر هم داشت. نکته مشخص این بود که هافبک های پرسپولیس پس از گل تلاش می کردند تا توپ را حفظ کنند و از پیش روی ممانعت می کردند.

شرح نیمه دوم:

پرسپولیس نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و خیلی زود توانست گلزنی کند. در صحنه ای که بازیکنان الاهلی اعتقاد به آفساید داشتند، داور به درستی گل علیپور را سالم دانست تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ خیلی زود اختلاف گل را به 2 برسانند. پس از آن بازیکنان تیم الاهلی حملات پرتعدادی را انجام دادند و چند موقعیت را هم خلق کردند. یکی از موقعیت ها توسط عسیری خلق شد و ضربه او به تیر دروازه خورد. اما در مجموع پرسپولیس به خوبی بازی را کنترل کرد و به بردی شیرین رسید.

حواشی:

* هواداران تیم الاهلی با بلندگو مشغول تشویق تیمشان هستند و حسابی سر و صدا ایجاد کرده اند.

* هواداران پرسپولیس در قسمت روبروی جایگاه مستقر هستند.

* محمد امین اسدی، حسین ماهینی و ابوالفضل درویش وند از روی سکو بازی را تماشا می کنند.

  • در دقیقه 74 بازی عمر سوما با ماریو بودیمیر درگیری کوچکی پیدا کردند. سیامک نعمتی هم با یکی از بازیکنان الاهلی درگیر شد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
گل شجاع اروپایی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
بازیکنان مازندرانی همه جا افتخار افرینن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار