هشتاد و نهمین مسابقه پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر هجدهم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با گل نورالهی در دقیقه ۲۱ در جریان است. استقلال یک پنالتی توسط اسماعیلی خراب کرد
کد خبر: ۷۲۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 30 March 2019
 

خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال/ قرمزها بردند در فیلم زیر ببینید

 

دقیقه ۲۱- گل برای پرسپولیس توسط نورالهی/ پرسپولیس بعدازیک ضربه ایستگاهی صاحب کرنر شد که توپ ارسالی را نورالهی درون شش قدم و بدون مزاحم با ضربه سر چکشی به گل تبدیل کرد.

 

لحظات حساس

دقیقه 45: پنالتی را فرشید اسماعیلی به شکل چیپ زد که توپ از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 43: کامیابی‌نیا در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس تکل کوتاهی زد که فرشید اسماعیلی خودش را نقش برزمین کرد و خورشیدی بدون درنگ پنالتی گرفت که همین تصمیم موجب جنجال شد. داور دو دقیقه مشورت کرد و با نظر اکبریان کمک پشت دروازه تصمیم خود را به طور قطعی اعلام کرد؛ در این صحنه بازیکنان دو تیم نیز با یکدیگر درگیری پیدا کردند که حاصل آن کارت زرد برای خلیل‌زاده و زکی‌پور بود.

دقیقه 36: شوت زیبای ناگهانی والی از احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه درست جایی رفت که رحمتی ایستاده بود و او درازکش و به زحمت توپ سرکش را مهار کرد.

دقیقه 31: نادری نفوذ سریعی به محوطه جریمه استقلال داشت که تکل منتظری پشت شش قدم او را نقش بر زمین کرد اما در میان اعتراض بازیکنان پرسپولیس، اشکان خورشیدی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 30: حرکت تکنیکی سروش رفیعی از جناح چپ استقلال نزدیک بود پرسپولیس را به گل دوم برساند که پاس بریده زیبای او به بودیمیر نرسید و سهرابیان موقعیت را دفع کرد. در ادامه توپ بعد از برخورد به چشمی منحرف شد و اتفاقی در دستان رحمتی جای گرفت.

دقیقه 23: پاس در عمق باقری و ضربه زمینی پاتوسی در موقعیتی خطرناک را بیرانوند جمع کرد.

دقیقه 19: سانتر پاتوسی و ضربه سر باقری از مقابل دروازه پرسپولیس دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 13: پاس ترابی و ارسال کوتاه نوراللهی به مقابل دروازه استقلال را زکی‌پور با ضربه سر شیرجه‌ای دور کرد.

دقیقه 6: ارسال پاتوسی از روی کرنر و ضربه سر چکشی گادوین منشا را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در حساس‌ترین دیدار هفته دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. سوت آغاز این دیدار توسط اشکان خورشیدی به صدا درآمد که برای نخستین بار قضاوت این دیدار را تجربه می‌کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی،‌ روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، علی کریمی، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا.

گل اول پرسپولیس



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار