سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیل زده استان حاضر شدند.
کد خبر: ۷۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 26 March 2019

سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیل زده استان حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اعزام نیرو‌های سپاه به مناطق سیلزده برای کمک رسانی، نیرو‌های سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیل زده مازندران حاضر شدند.

سرهنگ شریعتی با بیان اینکه نیرو‌های یگان مهندسی ۴۷نیروی زمینی سپاه نیز برای بازسازی ابینه ها، پل‌ها و راه‌های تخریب شده اکنون در مازندران حضور دارند افزود: این گروه اکنون با همراهی معاونت عمرانی استانداری در حال بازدید از مناطق کوهستانی و روستا‌های سیل زده مازندران هستند.
وی با بیان اینکه ۱۸۰گروه جهادی مازندران برای کمک به مردم به مناطق سیل زده اعزام شدند گفت: این گروه‌های جهادی از همان ساعات اولیه بروز سیل با حضور در مناطق سیلزده تلاش کردند حجم سیلاب را از مناطق خارج کنند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران افزود: بخش زیادی از گل و لای از مناطق سیل زده خارج شده و توزیع اقلام معیشتی و زیستی همزمان توسط گروه‌های جهادی استان در حال انجام است.

http://www.iribnews.ir/00A0vf

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار